کد خبر: ۲۹۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸ 07 September 2016


رئیس ستاد عتبات عالیات استان البرز گفت: مردم ولایی و مومن این استان همواره در بازسازی و ترمیم قبور مطهر بزرگان دینی، امامزادگان، ائمه اطهار و اماکن متبرکه پیشگام و پیش‌قدم بوده‌اند.

سلیمان شکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همواره در راه ولایت حرکت کرده و عشق و علاقه وصف‌ناپذیری به ائمه اطهار (ع) و اهل بیت (ع) داشته و دارند.

وی افزود: امروز قبور مطهر امامزادگان در سراسر کشور پذیرای عاشقان ولایت است و از همه مهمتر حرم هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، قرن‌ها است که میعادگاه عاشقان جهان اسلام به شمار می‌آید.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان البرز تصریح کرد:‌ به همین دلیل است که می‌بینیم اکثر مردم ایران به ویژه مردم مومن و عاشق اهل بیت (ع) همواره برای ساخت، بازسازی و ترمیم اماکن متبرکه پیش قدم بوده‌اند.

شکری در بخش دیگری از سخنان خود به مهمترین پروژه‌های استان البرز در این حوزه اشاره کرد و گفت: ستاد عتبات عالیات استان البرز تاکنون بیش از 180 پروژه در این حوزه به اتمام رسانده که تمام هزینه‌های آن را مردم و از طریق پرداخت نذورات تامین کرده‌اند.

وی بیان داشت: از جمله طرح‌های مهمی که در دستور کار داشتیم، ساخت ضریح قبر متبرک حبیب‌ ابن مظاهر بود که مردم استان البرز با نذورات خود هزینه‌های آن را پرداخت کردند.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان البرز افزود: در حال حاضر طراحی و ساخت یکی از درب‌های حرم سید الشهدا امام حسین (ع) بر عهده استان البرز قرار گرفته که روند مطالعاتی را طی می‌کند.

وی افزود: از سوی دیگر امسال ساخت درب‌های حرم آقاسید محمد بن هادی (ع) نیز بر عهده این استان قرار دارد که با جدیت و بر اساس کمک‌های مردمی این پروژه پیگیری می‌شود.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان البرز بیان داشت: برای این منظور بیش از 27 میلیارد ریال اعتبار لازم است که در همان نخستین روزهای آغاز مطالعات، یکی از خیرین بیش از یک میلیارد ریال برای این منظور کمک کرد که با این اعتبار کار را آغاز کردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار