نماینده تهران در مجلس:
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: راه حل مشکلات انباشته شده شهرستان ری و توسعه همه جانبه جنوب استان تهران جدا شدن آن از تهران بزرگ است.
کد خبر: ۲۹۲۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸ 07 September 2016
 سهیلا جلودارزاده عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به رغم تلاش های مختلف پس از انقلاب هنوز شهرستان ری از مناطق مختلف استان تهران عقب مانده تر است افزود: یکی از دلایل اصلی این عقب ماندگی اتصال این منطقه به تهران است.
وی با بیان اینکه آلودگی هوا، دفع پسماندها در این منطقه و سرریز شدن آب های آلوده به سمت جنوب استان تهران از جمله مشکلات شهرستان ری است افزود: متاسفانه آنطور که شایسته بوه است حق این شهر باستانی و کهن کشور ادا نشده است.
جلودارزاده معضل بیکاری، فقر، اعتیاد و بی سامان بودن هویتی را از مشکلات اجتماعی شهرستان ری ذکر کرد و افزود: برای توسعه این شهرستان ابتدا باید یک طرح توسعه کلی ارائه داد.
وی افزود: بر اساس اعلام مدیران شهرستان درآمد سالانه این شهر بالغ بر 12 هزار میلیارد ریال است که سهم کمی از آن به ری باز میگردد.
جلودارزاده با بیان اینکه همواره در شهرستان ری حضوری فعال داشته و تلاش می کنم مسائل این شهرستان و نیازهای مردم را دنبال کنم افزود: همواره با برگزاری جلسات مختلف با اقشار مختلف مردم به بررسی مسائل و نیازهای آنان می پردازم.
وی گفت: تحول شهرستان ری نیازمند عزم همگانی است و همه بخش ها از جمله رسانه ها، مسئولان، فعالان سیاسی، احزاب و روحانیت باید برای تحقق مطالبات این شهرستان در کنار یکدیگر قرار بگیرند.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب پشتوانه تحقق اقتصاد مقاومتی را اقدام و عمل دانستند افزود: برای تحقق مطالبات انباشته شده شهرستان ری باید اقدام و عمل کرد و در این مسیر جدیت داشت.
نشست بررسی مشکلات و نیازهای شهرستان ری با حضور جلودارزاده نماینده تهران و جمعی از اصحاب رسانه به همت خبرگزاری کار ایران(ایلنا) نمایندگی شهرستان ری برگزار شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار