کد خبر: ۲۹۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷ 04 September 2016


استاندار البرز گفت: تفکر و روحیه بسیجی در بین نسل امروز نهادینه شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان البرز اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائلی که امروز باید به آن توجه ویژه و اساسی داشت، تقویت روحیه بسیجی در بین نسل امروز است.

وی ادامه داد: در این راستا باید تلاش کنیم تا با بیان دوران هشت سال دفاع مقدس و نشست‌هایی در این زمینه، روحیه و تفکر بسیجی را در بین نسل امروز ترویج و نهادینه کنیم.

استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه باید برنامه‌های گسترده‌ای را در زمینه هفته دفاع مقدس در این استان تدارک ببینیم، افزود: انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس از مهمترین مسائلی است که باید به آن توجه ویژه و اساسی شود.

طهایی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت‌ نهادهای مختلف برای تبیین ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس امری مهم است، افزود: دستگاه‌های مختلف باید از تمام توان خود برای برگزاری برنامه‌هایی به منظور انتقال آرمان‌های ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز ایران به مرحله‌ای از رشد و توسعه رسیده است، مرهون خون شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام است، افزود: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با شجاعت در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

استاندار البرز تأکید کرد: دشمن امروز دیگر توان و قدرت نظامی ایران را به درستی می‌داند، لذا جرأت هیچگونه تعرضی را به کشور نخواهد داشت.

طهایی با اعلام اینکه امروز دشمن با راه‌اندازی جنگ نرم در نظر دارد تا به اهداف شوم و دیرینه خود دست پیدا کند،‌ بیان داشت: ارتقای آگاهی و بصیرت نوجوانان و جوانان امروز از دیگر وظایف خطیری است که بر عهده مسؤولان است.

وی بر نمایش وحدت و اقتدار ملی درهفته گرامیداشت دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: ولایتمداری و اتحاد از مهمترین رموزی بود که توانست ما را در دوران هشت سال دفاع مقدس به پیروزی برساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار