کد خبر: ۲۸۸۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴ 01 September 2016
به گزارش تابناک لرستان ، برنامه های روز دوم مرحله اول لیگ کشتی آزاد و فرنگی کشور در خرم آباد مشخص شد.

 رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی و آزاد کشور از امروز چهارشنبه به مدت دو روز در سالن تختی شهر خرم آباد برگزار آغاز شد که در پایان مسابقات مقدماتی کشتی فرنگی تیم های «بیمه رازی» و «آنزان ایذه» با سرگروهی در گروه های خود به دیدار فینال راه یافتند و تیم های پیام نور خوزستان و سینا صنعت ایذه دیدار رده بندی را برگزار می کنند.

همچنین در کشتی آزاد نیز مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود که بیمه رازی با سه برد قهرمانی شانس اول قهرمانی است.

بنا بر این گزارش، در قالب برنامه روز دوم مرحله اول لیگ کشتی آزاد و فرنگی کشور تیم های کشتی فرنگی «آنزان ایذه» و «بیمه رازی» ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه برای کسب عنوان های اول و دوم به مصاف هم می روند و تیم های پیام نور خوزستان و سینا صنعت ایذه ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه برای کسب مقام های سوم و چهارم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین تیم های کشتی فرنگی هیئت کشتی قم و یگانه اندیمشک ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه برای کسب عنوان های پنجم و ششم و تیم های شهدای ۴ اندیمشک و فلک الافلاک تهران برای کسب مقام های هفتم و هشتم با یکدیگر به رقابت می پردازند.

بنا بر این گزارش، در گروه A  مسابقات کشتی آزاد لیگ برتر ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه تیم های تیم های رعد پدافند و هیئت کشتی البرز و در گروه B تیم های بیمه رازی لرستان و پیام نور مازندران نیز ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه به مصاف هم می روند.

همچنین مراسم اختتامیه و اهدا کاپ قهرمانی مرحله اول رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی و آزاد کشور راس ساعت ۱۶ در سالن شهید چاغروند خرم آباد برگزار می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار