مدیرعامل شرکت غله کرمانشاه خبرداد:
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه، از خرید 743 هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاهی خبر داد و گفت: این کار همچنان تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۲۸۸۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷ 31 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛حمید بساطی اظهار کرد: مقدار گندم خریداری شده امسال نسبت به سال گذشته با توجه به برداشت خوب محصول حدود 65 درصد افزایش داشته است.
وی همچنین در خصوص پرداخت مطالبات گندم کاران نیز گفت: تاکنون سه هزار و 700 میلیارد ریال از طلب گندم کاران استان پرداخت و حدود 6 هزار و 300 میلیارد ریال باقی مانده است.
بساطی خاطرنشان کرد: تاکنون طلب گندم کارانی که تا سوم تیر ماه گندم های خود را تحویل داده اند کاملا پرداخت شده و طلب حدود 50 درصد از افرادی هم که از چهارم تا نوزدهم تیر و همچنین 30 درصد کشاورزانی هم که در بازه زمانی 19 تا 24 تیر و از 24 تیر تا امروز گندم های خود را تحویل داده اند پرداخت شده است.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه در ادامه خبر خوبی هم برای کشاورزان داشت و گفت: امیدوارم با قول های داده شده از سوی دولت و وزیر جهاد کشاورزی، مطالبات گندم کاران در آینده نزدیک و تا پایان مهر ماه امسال پرداخت شود.
وی در خصوص ظرفیت سیلوهای کرمانشاه نیز گفت:ظرفیت کنونی سیلوهای استان یک هزار و 200 تن است که 900 هزار تن آن متعلق به بخش خصوصی و 300 هزار تن نیز به بخش دولتی اختصاص دارد.پ
بساطی در پایان مقدار گندم ذخیره شده فعلی در سیلوهای استان کرمانشاه را نیز یک میلیون و 75 هزار تن عنوان کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار