کد خبر: ۲۸۷۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷ 30 August 2016


استاندار البرز با بیان اینکه امروز خوشبختانه شاهد وحدت و همدلی خوبی بین مردم و مسئولان هستیم، گفت: مشکلات اقتصادی با وحدت ملت و مسئولان در آستانه بهبودی است.

به گزارش ایرنا، سیدحمیدطهایی روز سه شنبه در دیدار با مردم در مشکین دشت شهرستان فردیس، در مسجد سیدالشهدا(ع) این شهر اظهار داشت: با اینکه در سال 92 شاهد مشکلات داخلی و موانع خارجی برای رشد و توسعه کشور بودیم اما با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید، موانع یکی پس از دیگری برداشته شد.

وی یادآور شد: دکتر روحانی با رأی قاطع مردم در سال 92، دولتی را تحویل گرفت که هم در داخل گرفتار مسائل اجتماعی و اقتصادی بود و هم به علت وابستگی های اقتصادی در روابط خارجی دچار چالش بودیم.

طهایی با اشاره به دستاورده های برجام گفت: پیش از این توافق کشورهای دیگر به جای پول نفت،کالا به ما می دادند و شرایط هر روز برای اداره کشورسخت تر می شد.

استاندار البرز با اشاره به ره آوردهای امنیتی برجام برای کشور بیان کرد: در شورای امنیت سازمان ملل 6 قطعنامه علیه جمهوری اسلامی صادرشد، قطعنامه هایی که اگر هر کشوری ذیل بند7 منشور سازمان ملل قرار می گرفت با اتحاد کشورهای عضو مقابله جدی با آن کشور می کردند.

طهایی با بیان اینکه بعد از برجام شرایط داخلی و خارجی نسبت به قبل بهبود یافته است، تصریح کرد: برجام حلقه محاصره را شکست و به دنیا اثبات کردیم که به دنبال جنگ افروزی نیستیم.

استاندار البرز با بیان اینکه اسلام دین صلح و آرامش است، گفت: امروز ملت قهرمان ایران عزت را با شهامت، شهادت و شجاعت به دنیا اثبات کرده است.

وی با تأکید بر اینکه باید حواس خود راجمع کنیم چرا که دشمن، دشمن است،

افزود: لطمه های بزرگی را دشمن در محاصره اقتصادی به ما وارد کرد بنابراین از تجربه های گذشته باید درس بگیریم و با اتکا به توانمندی های خود، اقتصاد کشور را مقاومتی کنیم ، اقتصادی که وابسته به نفت نباشد.

وی افزود: درموضوع برجام تمام مسئولان و مردم با یکدیگر متحد شدندو ملت ایران به حقوق هسته ای خود دست یافت که این روند باید برای رفع مشکلات اقتصادی استمرار یابد.

طهایی گفت: امروز پس از برجام شاهد حضورسرمایه گذاران خارجی متعدد در استان البرز هستیم .

وی دربخش دیگری از سخنانش با اشاره ضرورت تقویت مساجد اظهار داشت:

مساجد سنگرهای امن هستند که امسال 106 میلیارد ریال به توسعه مساجد و مصلی های استان اختصاص یافته است.

مردم مشکین دشت درپایان این دیدار به پاس قدردانی از تلاش های استاندارالبرز برای رونق منطقه، تندیس'سیدحمیدطهایی' را به وی اهدا کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار