تابناک: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با ابراز امیدواری نسبت به اینکه تغییرات مدیریت استان به نفع بدنه استان خواهد بود، گفت: برنامه های هفته نکوداشت اصفهان به توسعه صنعت گردشگری کمک خواهد کرد.
کد خبر: ۲۸۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳ 28 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، رسول یاحی در بازدید خود از ویژه برنامه نکوداشت هفته اصفهان و هفته گردشگری میدان امام علی (ع) با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا، با بیان اینکه برنامه های هفته اصفهان مجموعه ای از خلاقیت هاست، اظهار داشت: هفته نکوداشت اصفهان نوعی خلاقیت است که با بهانه قرار دادن یک موضوع تاریخی، هفته اصفهان را نامگذاری کردند.

وی در خصوص بزنامه های این هفته، تاکید کرد: برگزاری برنامه های هفته اصفهان نیازمند خلاقیت و مدیریت خاص خود است و به نظر می رسد مجموعه این برنامه ها خوب و ارزشمند است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با بیان اینکه بسیاری از برنامه های هفته نکوداشت اصفهان، فرد را به خاطرات گذشته می برد، افزود: از نظر اجتماعی هویت هر مجموعه به تاریخچه خود بازمی گردد و هر چه مردم از تاریخ و گذشته خود مطلع شوند کمک می کند تا از اعتماد به نفس بیشتری برخوردار شوند و بتوانند با یک پتانسیل بالاتر با مسائل خود برخورد کنند.

وی تاکید کرد: برنامه های هفته اصفهان این کارکرد را دارد که افراد بازدید کننده احساس می کنند که پشتوانه قوی داشته و سیر تکوینی جامعه را مشاهده و تجزیه و تحلیل می کنند.

یاحی بیان داشت: البته هر شخص با توجه به اطلاعات خود از مجموعه این برنامه ها برداشت می کند و باید به شهرداری بابت برنامه ریزی چنین برنامه هایی تبریک گفت، هر چند امسال، سال نخست این برنامه در میدان امام علی است.

وی ابرازامیدواری کرد: شهرداری اصفهان این برنامه ها را به شهرستان های دیگر استان گسترش دهد چرا که این برنامه ها موجب ساعت فراغتی برای مردم می شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: امیدواریم در سال های آینده از فضاهای خالی این میدان در برگزاری برنامه های دیگر بهره مند شوند.

وی در پاسخ به این سوال که با وجود این مزیت ها چگونه می توان فضای گردشگری را در اصفهان توسعه داد، بیان داشت: گردشگری به عنوان یک صنعت باید مجموعه ای از عوامل در کنار هم قرار گیرند تا موجب رونق آن شود و به طور قطع همین حرکت های جزئی در کل می توان به توسعه گردشگری در اصفهان کمک .کند.

یاحی گفت: پتانسیل خوبی برای گردشگری در اصفهان وجود دارد. باید چینش خوبی را برای آنها داشت تا با اطلاع رسانی درست بتوان جذابیت های گردشگری استان را ارتقا داد.

وی همچنین در خصوص برخی تغییرات و جابجایی های مدیران استان همچون مدیرکل راه و شهرسازی و اعتراضات نمایندگان مجلس نسبت به این موضوع، گفت: حوزه مسئولیت قوا مشخص است و این جابجایی ها بر عهده قوه مجریه است البته قوه مقننه نیز می تواند پیشنهاداتی داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان در ارتباط با بحث مدیر کل ارشاد و تغییرات مدیریتی آن، بیان داشت: درخصوص اداره کل ارشاد که نماینده اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران لازم بود برای تقویت این اداره کل تصمیماتی اتخاذ شود و امیدواریم این تغییرات به نفع مجموعه استان باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار