کد خبر: ۲۸۷۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱ 29 August 2016


رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت که طراحی کیف و کفش، عکاسی- مد و پوشاک و روابط عمومی الکترونیک به رشته های دانشگاهی استان البرز افزوده شد.

ناصر چک نژادیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از آغاز ثبت نام دوره های کاردانی حرفه ای این مرکز برای ترم مهر 95 در 17 رشته خبرداد و افزود: این رشته ها شامل امور فرهنگی، روابط عمومی، خبرنگاری، تبلیغات، گریم، معماری، هنرهای تجسمی-گرافیک، هنرهای تجسمی-عکاسی، هنر های تجسمی- نقاشی ایرانی، انیمیشن، طراحی لباس، دوخت و تکنولوژی لباس، طراحی کیف و کفش، موسیقی-نوازندگی ساز ایرانی، نوازندگی ساز کلاسیک، کمک کارگردانی و بازیگری است.

وی اظهار داشت: متقاضیان ثبت نام برای پذیرش در این دوره ها می توانند تا تاریخ 13 شهریور ماه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی افزود: پذیرش در این دوره ها با معدل کل دیپلم بوده و نیازی به مدرک پیش دانشگاهی نیست و پذیرفته شدگان از معافیت تحصیلی برخوردارند.

چک نژادیان همچنین از آغاز ثبت نام این دانشگاه در مقطع کارشناسی در تاریخ 14 شهریور خبر داد و افزود: این مرکز در مقطع کارشناسی حرفه ای در رشته های مدیریت امور فرهنگی- برنامه ریزی فرهنگی، مدیریت تبلیغات تجاری، روابط عمومی امور رسانه، روابط عمومی الکترونیک، خبرنگاری اجتماعی و فرهنگی، گرافیک-گرایش پوستر و نشانه، گرافیک-تصویر سازی، سینما-کارگردانی، هنرهای نمایشی-تئاتر کاربردی، معماری- طراحی محیط داخلی، عکاسی خبری، عکاسی مد و پوشاک و طراحی و الگو سازی پوشاک- لباس اجتماعی و مشاغل نیز دانشجو می پذیرد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به مرکز آموزش علمی - کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به نشانی کرج، عظیمیه، میدان اسبی، بلوار اقاقیا، نبش یاس غربی، معاونت آموزش مراجعه و یا با شماره تماس های 23 27 3252 – 96 26 3252 -99 26 3252 با پیش شماره026تماس حاصل نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار