کد خبر: ۲۸۷۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳ 29 August 2016


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز گفت: با توسعه زیرساخت‌ها می‌توانیم اقدامات لازم را برای جذب گردشگر و ارائه خدمات به مسافران انجام دهیم و رونق خوبی را به صنعت گردشگری بدهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عبدالناصر میرچی امشب در مراسم رونمایی از تپه تاریخی ازبکی اظهار داشت: استان البرز دارای آثار تاریخی بسیاری است که می‌توانیم با کمی توجه بیشتر به این آثار علاوه بر جذب گردشگر در توسعه اقتصادی نیز اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های مختلف استان البرز و به ویژه ساوجبلاغ و طالقان دارای آثار تاریخی و مکان‌های گردشگری بسیاری هستند، افزود: با توسعه زیرساخت‌ها می‌توانیم اقدامات لازم را برای جذب گردشگر و ارائه خدمات به مسافران انجام دهیم و رونق خوبی را به صنعت گردشگری بدهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز با دعوت از سرمایه‌گذاران در زمینه گردشگری گفت: سرمایه‌گذاری در گردشگری می‌تواند یکی از پرسودترین سرمایه‌گذاری‌ها محسوب شود لذا ما از سرمایه‌گذاران در این بخش استقبال کرده و همکاری‌های لازم را نیز خواهیم داشت.

میرچی در ادامه به تپه ازبکی اشاره کرد و بیان داشت: محوطه ازبکی یکی از محوطه‌های تاریخی فرهنگی شهرستان نظرآباد است که توسط دکتر مجیدزاده در 6 فصل کاوش شده است.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز، محوطه شامل یان تپه، جیران تپه، مارال تپه و... است که براساس کاوش‌ها تپه هفت هزار ساله که خشت آن به سازمان ملل نیز هدیه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار