رئیس حوزه هنری استان قزوین گفت: کتاب شیخ نصرت در 17 شهریور ماه سال جاری در این استان رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۲۸۶۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹ 29 August 2016
به گزارش تابنام از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی هوشمند در نشست خبری که صبح امروز در حوزه هنری استان قزوین برگزار شد با اشاره به نقش رسانه‌ها در انعکاس اخبار اظهار کرد: جنس تعامل رسانه‌ها همچون خانواده است که در آن بیگانگی احساس نمی‌شود.

رئیس حوزه هنری استان قزوین به انجام برخی از برنامه‌ها در حوزه‌های هنری مختلف پرداخت و افزود: از برنامه‌هایی که طی چند ماه گذشته انجام شده است می‌توان به نقد و بررسی کتاب «پاسیاد کتاب خاک» به مناسبت گرامیداشت سردار آزادگان سیدعلی‌اکبر ابوترابی اشاره کرد.

هوشمند بیان کرد: کتاب شیخ نصرت یا به عبارتی کتاب «شیخ نصرت‌الله انصاری» نوشته روح‌الله شریفی از فعالان حوزه هنری این استان طی 17 شهریور ماه سال جاری رونمایی می‌شود که در این کتاب به نقش مبارزان دوران انقلاب اسلامی پرداخته شده است.

وی بیان کرد: از سایر برنامه‌های حوزه هنری استان قزوین طی سال جاری می‌توان به افتتاح نمایش «قاقمان» در آمفی تئاتر کتابخانه امام خمینی این استان طی نهم شهریور ماه سال جاری رأس ساعت 19 و 30 دقیقه بعد از ظهر اشاره کرد که اجرای این نمایش تا 17 شهریور ماه سال جاری ادامه دارد.

رئیس حوزه هنری استان قزوین تصریح کرد: همزمان با روز قزوین نیز برنامه‌های مختلفی از جمله ارائه آثار و تولیدات حوزه هنری در نگارخانه‌های شهر پیش‌بینی شده است چراکه این استان ظرفیت‌های قابل توجهی را در حوزه‌های یاد شده به خود اختصاص می‌دهد.

هوشمند گفت: روایت تاریخ قزوین در دوره صفویه، کتاب شهر باران در خیمه، کتاب شیخ نصرت و ارائه آثاری از خوشنویسان از مهم‌ترین آثاری است که در روز قزوین به عرصه نمایش گذاشته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری دومین محفل سنگ پا در فصل دوم با حضور مدیر دفتر طنز حوزه هنری در آینده‌ای نزدیک از سایر برنامه‌هایی است که از سوی حوزه هنری استان قزوین دنبال می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار