شهردار قزوین گفت: تقاطع غیرهمسطح قدس با اعتبار 550 میلیارد ریال، با هدف تسهیل در عبور و مرور و کاهش حجم بار ترافیکی به زودی در قزوین افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۲۸۶۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳ 29 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، مسعود نصرتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: شهرداری قزوین در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان قزوینی تلاش می‌کند تا بتواند رضایت آن‌ها را به دست آورد.

وی با اشاره به اینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام در دستور کار مجموعه مدیریت شهری است، عنوان کرد: این پروژه‌ها افتتاح می‌شود تا بتواند خدمات و امکانات رفاهی، تفریحی و خدماتی مناسبی در سریع‌ترین زمان به شهروندان قزوینی ارائه دهد.

شهردار قزوین با بیان اینکه تقاطع غیرهمسطح قدس از جمله پروژه‌های نیمه‌تمام بود، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این پروژه از بهمن ماه سال 93 آغاز شده بود و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش شده تا در زمان مناسبی به بهره‌برداری برسد.

نصرتی با اشاره به اینکه تقاطع یاد شده در مدت 20 ماه با اعتبار 550 میلیارد ریال به اتمام رسیده است، اظهار کرد: این پل اکنون آماده ارائه خدمات به شهروندان قزوینی است که بزودی افتتاح می‌شود.

این مسؤول مطرح کرد: افتتاح تقاطع غیرهمسطح قدس به منظور کاهش حجم بار ترافیکی، مسائل زیست محیطی صورت می‌گیرد و با توجه به اینکه این پل به چهار راه ولیعصر(عج) نزدیک است، بار ترافیک این چهار راه را نیز کاهش می‌دهد.

شهردار قزوین یادآور شد: در گذشته تعداد بی‌شماری از خودروها از میدان قدس تردد می‌کردند که این ازدحام با توجه به ظرفیت میدان فوق تناسب چندانی نداشته است که با افتتاح تقاطع یاد شده این مشکل برطرف می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار