رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان آبیک بر اختصاص سانس‌های مختلف به بانوان آبیک در سالن‌های ورزشی ویژه بانوان این شهرستان تأکید کرد.
کد خبر: ۲۸۶۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ 29 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، فرانک فیض‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: ورزش صبحگاهی ویژه آقایان و بانوان در پارک مادر و شهید رجایی برگزار می‌شود.

وی افزود: ورزش صبحگاهی روزهای زوج ویژه بانوان و روزهای فرد ویژه آقایان ساعت 6 صبح تا 7 صبح در پارک مادر و بوستان شهید رجایی شهر آبیک در حال اجرا است.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان آبیک ادامه داد: با حضور تمام مسؤولان ادارات در برنامه ورزش صبحگاهی، می‌توان در ترویج فرهنگ ورزش و فعالیت بدنی در بین مردم گام‌های مؤثری برداشت.

فیض‌اللهی با اشاره به اختصاص سالن‌های ورزشی میهن و کوثر به بانوان شهرستان آبیک اضافه کرد: سالن‌های مذکور به بانوان اختصاص دارد و از ساعت 8 صبح تا 18 باید در اختیار بانوان قرار گیرد در حالی که بانوان استفاده لازم از این سالن‌ها نمی‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال بانوان برای استفاده از سالن‌های ورزشی اختصاصی می‌طلبد که سانس‌های مختلفی به بانوان اختصاص یابد.

این مسؤول ورزشی بیان کرد: کارمندان ادارات نیز برای ورزش در سالن ورزشی کوثر استقبال خوبی داشتند ولی به دلایلی نظر ایجاد مانع و نگرش اشتباه سبب شده برخی مسؤولان بانوان کارمند دست از ادامه ورزش بردارند.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان آبیک افزود: به دلیل تغییر و تحولات در مدیریت اداره ورزش و جوانان این شهرستان طی دو سال اخیر ورزش شهرستان آبیک به حالت رکود درآمده و بسیاری از دستاوردهای ورزشی به دلیل عدم پیگیری از دست رفته است.

فیض‌اللهی با اشاره به اینکه طی دو سال اخیر هیچ برنامه ورزشی خاص تدوین نشده است ادامه داد: هیأت‌های ورزشی به صورت خودجوش و همتی فعالیت می‌کنند که برای ادامه فعالیت به انگیزه و بودجه نیازمند هستند.

وی خاطرنشان کرد: حدود پنج سال است که به نام جاده سلامت در بالای اتوبان مسیری مشخص شده ولی در حال حاضر نمی‌توان آن را جاده سلامت نامید چرا‌که وضعیت نامطلوبی دارد.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان آبیک اذعان کرد: در حال حاضر فضای سبز جاده سلامت از بین رفته و شرایط نامطلوبی دارد.

فیض‌اللهی افزود: مسؤولان شهری وقت قول مساعد برای بازسازی کمتر از یک سال جاده سلامت را داده بودند که تاکنون این امر تحقق نیافته است.

وی ادامه داد: کمتر از 20 روز پیش از سوی علی رحمانی فرماندار آبیک قول بازسازی و بهسازی جاده سلامت داده شده است.

این مسؤول ورزشی خاطرنشان کرد: طی دو سال اخیر برنامه ورزشی خاص تدوین نشده بنابراین برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی از واجبات بود که 5 شهریور ماه سال جاری برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار