در ششمین روز از هفته دولت
در ششمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار البرز 54 پروژه عمرانی در شهرستان نظرآباد مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۲۸۶۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵ 28 August 2016
سیدحمید طهایی استاندار البرز ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی در این شهرستان با تأکید بر توسعه خدمات به مردم در نظرآباد اظهار داشت: تلاش مسؤولان برای توسعه خدمات به مردم ستودنی است، اما برای ارتقای خدمات باید تلاش خود را دو چندان کنیم.
وی ادامه داد: محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات مردم از مهمترین وظایف مدیران در دستگاه‌های اجرایی و خدماتی است که باید به درستی پیش برود.
استاندار البرز با بیان اینکه اتحاد و همدلی مسؤولان در دستگاه‌های مختلف به عنوان عاملی مهم در توسعه خدمات رسانی به مردم است، افزود: این اتحاد و همدلی باید حفظ شود و مسؤولان باید این مهم را همیشه سرلوحه کار خود بدانند.
طهایی تأکید کرد: روند توسعه خدمات در تمام مناطق استان البرز باید شتاب بیشتری به خود بگیرد و بتواند رضایتمندی بیشتر مردم را فراهم کند.
وی با تأکید بر اینکه برخی از مناطق استان البرز با کمبودهای بسیاری مواجه است، ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که خدمات در مناطق کم برخوردار بیش از گذشته شود لذا مسؤولان باید با شناسایی کمبودها و مشکلات در توسعه خدمات در این گونه مناطق تلاش خود را بیشتر کنند.
استاندار البرز توسعه خدمات آموزشی، بیمارستانی و فرهنگی و فضاهای سبز را از مهمترین نیازهای استان البرز دانست و گفت: جمعیت رو به رشد استان البرز می‌طلبد تا نیازها در این زمینه هرچه سریع‌تر مرتفع شود.
وی در ادامه سخنان خود به 54 پروژه عمرانی که امروز و در هفته دولت در شهرستان نظرآباد افتتاح شد، اشاره کرد و گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها گامی مهم در جهت توسعه خدمات‌رسانی به مردم برداشته شده است.
استاندار البرز بیان داشت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و 110 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است که شامل اتاق عمل بیمارستان امام حسن مجتبی(ع)، مدرسه 12 کلاسه شهدای دانش‌آموز، احداث جاده صالحیه به صفر خواجه به طول 4 کیلومتر، کتابخانه خیرساز روستای دولت‌آباد، یک واحد تولیدی صنعتی و ساختمان امور آب و... است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار