کد خبر: ۲۸۵۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶ 27 August 2016


استاندار البرز با اشاره به ظرفیت‌های بسیار بالای شهرستان طالقان گفت: ظرفیت‌های شهرستان طالقان نادیده گرفته نشود بلکه باید معرفی و در مسیر توسعه شهرستان استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از طالقان، سیدحمید طهایی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و خدماتی شهرستان طالقان با اشاره به ظرفیت‌های موجود در این شهرستان اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که برای بهره‌برداری درست از این ظرفیت‌ها باید انجام شود معرفی و شناسایی دقیق آنها است.

وی ادامه داد: هم اکنون باید این ظرفیت‌ها شناسایی شده و با جذب سرمایه‌گذار زیرساخت‌های اساسی در این آن زمینه تشکیل شود.

استاندار البرز یکی از مهمترین ظرفیت‌های قابل توجه در این شهرستان را گردشگری عنوان کرد و بیان داشت: متأسفانه نبود زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان سبب شده است که نتوانیم در حوزه گردشگری به موفقیت‌های لازم دست پیدا کنیم.

طهایی خاطرنشان کرد: با جذب سرمایه‌گذار در بخش گردشگری می‌توانیم رونق اقتصادی بسیار خوبی را نیز در این منطقه شاهد باشیم.

وی داشتن آب وهوایی مناسب در فضاهای بکر گردشگری را از مهمترین مزایای بخش گردشگری این شهرستان عنوان کرد و بیان داشت: حفظ محیط زیست این شهرستان و توجه به توسعه زیرساخت‌های گردشگری باید بیش از پیش مورد توجه باشد.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه جوانان می‌توانند با ورود به امر گردشگری در این شهرستان رونق اقتصادی را در این منطقه با توسعه همراه کنند،‌ گفت: یکی از مهمترین نیازهای این شهرستان با توجه به ظرفیت‌های موجود تقویت بخش گردشگری است.

طهایی افزود: از مهم‌ترین مشکلات این شهرستان راه است، بنابراین از مدیرکل راه و شهرسازی استان می‌خواهیم که اقدامات لازم به منظور توسعه راه‌ها و ایمن‌سازی و آسفالت راه‌ها را در این شهرستان بیشتر مورد توجه قرار دهد.

وی در ادامه سخنان خود به گازرسانی به این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: در دهه فجر سال گذشته مشعل گاز در طالقان روشن شد.

استاندار البرز پروژه راه هشتگرد- طالقان را نیز از مهمترین طرح‌ها عنوان کرد و بیان داشت: این طرح که از مدت‌های گذشته متوقف شده بود اما امروز با تأمین اعتبارات با شتاب بیشتری در دست احداث است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
اقای استاندار قبل از شما سه استاندار قول تکمل وبهره برداری از جاده هشتگرد به طالقان را داده بودند ا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار