کد خبر: ۲۸۲۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷ 22 August 2016


استاندار البرز گفت: به طور قطع بدون تعامل و همکاری همه‌جانبه نمی‌توانیم طرح‌های دولت را در این استان به سرانجام مطلوب برسانیم.

سیدحمید طهایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی سال جاری را تحت عنوان سال اقتصاد مقاومتی نامگذاری فرموده و دولت نیز تمام توان خود را برای تحقق این سیاست‌ها و کاهش مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم به کار بسته است.

وی افزود: با وجود تمام تلاش‌های صورت گرفته و خدمات بسیار خوبی به مردم طی بیش از سه سال اخیر از سوی دولت تدبیر و امید ارائه شده است، هنوز تا رسیدن نقطه مطلوب فاصله بسیار زیادی داریم.

عالی‌ترین نماینده دولت در استان البرز تصریح کرد: علت این است که دولت فعلی میراث‌دار مشکلات و نواقص بسیار زیادی بوده و نمی‌توان یک شبه از دولت انتظار معجزه برای رفع تمام مشکلات را داشت.

طهایی گفت: از سوی دیگر اگر همکاری و تعامل میان همه بخش‌ها وجود نداشته باشد،‌ نمی‌توان به موفقیت رسید و به طور قطع بدون تعامل و همکاری همه‌جانبه نمی‌توانیم طرح‌های دولت را در این استان به سرانجام مطلوب برسانیم.

وی بیان داشت: خوشبختانه شاهد حاکم بودن فضای همدلی و تعامل خوبی در استان البرز هستیم و بخش‌های مختلف با همکاری و مشارکت به دنبال افزایش خدمت‌رسانی به مردم هستند.

استاندار البرز افزود: به عنوان نمونه طی دو سال اخیر شاهد بودیم که شهرداری کرج در کنار دستگاه‌های اجرایی قرار گرفت و پروژه‌های بزرگی را آغاز کرده که اگر این پروژه‌ها از جمله آزادراه شمالی کرج به نتیجه برسد، بخش مهمی از مشکلات کرج و حتی استان البرز برطرف می‌شود.

طهایی ادامه داد: دیگر دستگاه‌ها و نهادها نیز باید با کنار گذاشتن موانع و ضوابطی که دست و پای مدیران را برای افزایش خدمت‌رسانی به مردم می‌بندد، بیش از گذشته در راه انجام وظائف خود تلاش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار