برنامه های هفته گرافیک در یزد؛
اولین هفته طراحی گرافیک یزد با حضور استاد ابراهیم حقیقی برگزار می شود.
کد خبر: ۲۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳ 27 April 2015
به گزارش تابناک یزد،مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری یزد با بیان این مطلب گفت: به مناسبت هفته گرافیک، انجمن طراحان گرافیک یزد با همکاری حوزه هنری استان برنامه هایی را به منظور ارتقای سطح گرافیک استان برگزار می کند.
حسین دشتی اردکانی افزود: بر اساس برنامه، نمایشگاه مجموعه آثار طراحان گرافیک یزد دوشنبه هفتم اردیبشهت ساعت 17 در محل گنجینه فرهنگ و هنر یزد واقع در خیابان قیام، میدان خان گشایش می یابد و تا 11 همین ماه از ساعت 17 تا 20 پذیرای علاقه مندان خواهد بود.
وی برگزاری کارگاه دو روزه طراحی پوستر، با موضوع روز جهانی گرافیک را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد و ادامه داد: این کارگاه 11 و 12 اردیبهشت از ساعت ۹ صبح تا 18 در پردیس هنر و معماری امام جواد(ع) در میدان امیر چقماق، جنب هتل سنتی یزد، کوچه شهید عهدی (خانه تاریخی علومی) برگزار می شود.
این مدرس دانشگاه افزود: گردهمایی و بزرگداشت روز جهانی گرافیک با حضور استاد ابراهیم حقیقی و هنرمندان و فعالان این رشته در استان و همچنین اختتامیه نمایشگاه و تقدیر از طراحان برتر از دیگر برنامه های این هفته است که ۱۲ اردیبهشت از ساعت 18 تا 20 در پردیس هنر و معماری امام جواد (ع) برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار