شیراز صاحب بزرگ داده های اینترنتی با پیشرفته ترین و مدرن ترین فناوری روز دنیا می شود. افتتاح مرکز داده‌های اینترنتی مرکزی شهر شیراز تا اواسط سال آینده
کد خبر: ۲۸۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱ 21 August 2016
تابناک فارس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما:شهردار شیراز در بازدید از مراحل ساخت دیتا سنتر شهرداری شیراز گفت: این مرکز در اولین گام می تواند جنوب کشور را پوشش دهد و زیرساخت لازم برای تحقق شهر هوشمند و دولت الکترونیک در شیراز و جنوب کشور را فراهم نماید.

علیرضا پاک فطرت گفت: مرکز داده‌های اینترنتی مرکزی شهر شیراز تا اواسط سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و در مدار خدمت قرار می‌گیرد.

وی افزود: این مرکز را در حال تبدیل شدن به الگویی بی بدیل در تمام کشور است و  پوشش اینترانتی این مرکز گامی استوار برای ایجاد درآمدهای پایدار خواهد بود.

وی با بیان اینکه فناوری اطلاعات و ارتباطات امروز نقش ویژه ای در توسعه همه جانبه کلان شهرها دارد،گفت : دستیابی به شهر هوشمند اولویت مدیریت شهری شیراز است که  در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

پاک فطرت به روند هوشمند سازی شهر شیراز اشاره کرد و افزود: شیراز شهر پیشرو در راه‌اندازی دیتا سنتر مدرن و وسیع و برخوردار از شبکه گسترده فیبر نوری شهری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار