کد خبر: ۲۸۲۰۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶ 21 August 2016


روند مهمترین پروژه های استان البرز در حوزه های درمان و راه شامل ادامه همت و توسعه بیمارستان باهنر، با حضور مدیرکل فنی استانداری البرز و مسئولان ذیربط مورد بازدید قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، این بازدید در آستانه فرارسیدن هفته دولت و با هدف بررسی میدانی روند اجرایی این پروژه های مهم صورت گرفت.

مدیرکل فنی استانداری البرز در بازدید از پروژه ادامه بزرگراه همت، گفت: این پروژه نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی بزرگراه تهران – کرج دارد که در تلاش هستیم تا هرچه زودتر به اتمام رسد.

ابوالفضل فانی افزود: این پروژه در سه قطعه که قطعه اول شامل طول مسیر 14.5 کیلومتر است که تا تونل بیلقان ادامه می یابد و قطعه دوم با طول مسیر پنج کیلومتر است که تکمیل شده ، قطعه سوم نیز 4.5 کیلومتر است که دو پل برای آن احداث شده است .

وی اظهار کرد: این پروژه از پروژه های سخت و سنگین بوده که در بخش پروژه های ملی می گنجد و البرز همراهی های لازم را برای اجرایی شدن آن دارد.

این مسئول گفت: اکنون قطعه سوم پروژه مذکور هفت درصد پیشرفت داشته که به صورت شبانه روزی نیز بر روی آن کار می شود. برای تامین اعتبارهای پروژه ادامه همت دولت 50 درصد سهم داشته و 50درصد آن نیز آورده سرمایه گذار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز نیز در بازدید از بیمارستان باهنر اظهار کرد: این پروژه در دو بخش مرکزی و اطفال است و بخش های جراحی و زنان نیز دارد .

دکتر حمید درفشی افزود: اکنون 265 تخت بیمارستانی به این مرکز درمانی اضافه خواهد شد و کلینک تخصصی و بزرگترین آزمایشگاه البرز راه اندازی خواهد شد .

وی خاطرنشان کرد: بخش پیشرفته زنان و مامایی از دیگر خدمات توسعه درمانی دراین بیمارستان است .و300میلیارد ریال تاکنون سرمایه گذاری صورت گرفته و 500میلیارد ریال نیز اعتبار برای تجهیز آن نیاز است .

وی تاکید کرد:در تلاش هستیم تا دهه فجر این بیمارستان را به بهره برداری برسانیم و 720 تخت در سالجاری فعال خواهد شد ،همچنین دو بیمارستان دیگر نیز در طرح توسعه خدمات درمانی البرز قرار گرفته است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار