یکی از مدیران استانداری تهران در اظهار نظری متفاوت گفت: برای جلب رضایت مردم و افزایش سرمایه اجتماعی، مسوولان هر کاری که می توانند انجام دهند.
کد خبر: ۲۸۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱ 27 April 2015
مدیرکل امور اجتماعی استانداری تهران گفت: کاهش سرمایه اجتماعی در استان تهران نگران کننده است و این وضعیت نیازبه مداخله و واکنش سریع مسوولان دارد.
 
به گزارش ایرنا سیاوش شهریور در اولین جلسه شواری فرهنگی اجتماعی استان تهران در سال جاری افزود: طبق برآورد های انجام شده شاخص هایی که نشانه افزایش سرمایه اجتماعی است در استان تهران نسبت به کل کشور در حد بسیار پایینی قرار دارد.

وی تاکید کرد: مسوولان باید برای افزایش سرمایه اجتماعی نهایت تلاش خود را بکار بگیرند و عواملی که موجب نارضایتی مردم است را از میان بردارند.

شهریور با بیان اینکه وضعیت سرمایه اجتماعی در کل کشور طی چند سال اخیر آسیب دیده است تصریح کرد: برای جلب رضایت مردم و افزایش سرمایه اجتماعی، مسوولان هر کاری که می توانند انجام دهند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری تهران گفت: برای افزایش سرمایه اجتماعی همه مسوولان باید با همدلی و همزبانی خیز بزرگی بردارند.

وی افزود: شاخصه های روابط انسانی درجامعه نزول یافته و تداوم آن تبعات ناخوشایندی به همراه خواهد داشت.

شهریور تاکید کرد: برخی مسوولان و مدیران در ایجاد نارضایتی در جامعه سهیمند و آنها برای ترمیم و ارتقاء سرمایه اجتماعی باید در رفتارهای خود تجدید نظر کنند.

نشست کارگروه اجتماعی استانداری تهران با حضور سیدشهاب الدین چاوشی، معاون سیاسی و اجتماعی این استانداری و سیاوش شهریور مدیرکل دفتر اموراجتماعی استانداری و اعضای کارگروه با موضوع بزرگداشت مقام شهید مطهری و هفته معلم برگزار شد. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار