گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز اقدام به برپایی کلینیک‌های درمانی سیار در روستاهای محروم شهرستان سپیدان کرد.
کد خبر: ۲۸۱۳۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 20 August 2016
تابناک فارس به نقل از ایسنا:مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز شنبه 30 مرداد در جمع خبرنگاران گفت: گروه جهادی دانشجویی شهید شاهچراغی دانشگاه پیام نور شیراز با همکاری دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد کازرون، کلینیک های درمانی سیار در روستاهای هدف برپا کرد که بالغ بر ۴۰۰ نفر از اهالی روستاها ویزیت رایگان شدند.

میلاد حاجی‌زاده با بيان اينكه داروي مورد نياز بيماران در روستاهاي ساران‌سفلی، بهشت مکان و ساران علیا، توزيع شد، گفت: با همکاری دانشکده دامپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دام ها و طیور اهالی منطقه معاینه و داروهای مورد نیاز نیز به صورت رایگان در اختیار دامداران آن ها قرار داده شد.

حاجی‌زاده، ساخت خانه برای یکی از مددجویان را از فعالیت‌های عمرانی گروه جهادی شهید شاهچراغی در  روستای ساران سفلی عنوان و خاطرنشان کرد: در این مرحله فونداسیون و دیوارهای آن به اتمام رسید و پلاستر نمای اطراف خانه چندتن از مددجویان نیز اجرا شد.

وی گفت: برگزاری کارگاه امام شناسی، مسابقات ورزشی، آموزش قرآن و احکام، برگزاری هیئت، آموزش تکواندو، ایجاد مرکز مشاوره در زمینه خانواده، تحصیلی و احکام را از اقدامات  فرهنگی گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز بود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز با بیان اینکه گروه جهادی شهید شاهچراغی اقدام به شناسایی مشکلات روستاهای محروم هدف خود در سپیدان کرد، مشکل مهم اين منطقه را دسترسي به آب شرب بهداشتي دانست و گفت: دانشجویان این موضوع را در نشستی با بخشدار، دهیار و مسئولان مطرح و موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنند.

به گزارش ايسنا منطقه فارس، روستاهای سارون سفلی، بهشت مکان و سارون علیا از توابع بخش مرکزی شهرستان سپیدان، در فاصله ۵۰ کیلومتری از مرکز این شهرستان در ارتفاعات کوه‌های زاگرس و از مناطق صعب العبور هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار