امام جمعه دهلران با گرامی داشت هفته مساجد از مسؤولان اداره اوقاف خواست که نمایندگی اداره اوقاف در این شهرستان را راه اندازی کنند.
کد خبر: ۲۸۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱ 19 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام سیدمحسن موسوی در خطبه های نماز جمعه دهلران با تبریک هفته دولت،از تلاش موثر مسوولان استان ایلام و شهرستان دهلران برای ایجاد زیربناها و زیرساخت های مورد نیاز راه اندازی بازارچه و خروجی مرزی چیلات تلاش ها برای اماده سازی فضا و خدمات قدر دانی کرد و گفت انتظار عمومی مردم این شهرستان میزبانی زائران اربعین حسینی است.

وی از مسؤولان کشوری و استانی خواست : توجه ویژه ای به مرز چیلات داشته باشند.
امام جمعه دهلران همچنین با گرامی داشت هفته مساجد از مسؤولان اداره اوقاف خواست که نمایندگی اداره اوقاف در این شهرستان را راه اندازی کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و فرارسیدن هفته دولت عنوان کرد: همه مسؤولان کشوری باید شهید رجایی و باهنر را الگو و اسوه قرار دهند و در راستای اهداف و سیره این دو شهید بزرگوار در خدمت به مردم گام بردارند.

وی گفت: هر دولتی که روی کار می آید چون با رای مستقیم مردم انتخاب می شود باید نسبت به امور و مسائل مردم اهتمام جدی داشته باشند.

موسوی تاکید کرد: با توجه به نامگذاری شعار سال به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، همه مسؤولان و کارگزاران نظام باید منویات مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار دهند و در راستای عملیاتی کردن شعار سال گام بردارند.

لزوم تلاش برای رفع موانع ازدواج و اشتعال جوانان، کنترل تورم و رکود اقتصادی، توجه به موضوعات و مسائل فرهنگی و رفع مشکلات معیشتی مردم از دیگر موارد مورد تاکید و اشاره امام جمعه دهلران درخطبه های نماز جمعه بود.

امام جمعه دهلران با اشاره به برخی وعده های دولت تدبیر و امید به مردم استان ایلام و شهرستان دهلران خواستار تحقق وعده عملیاتی شدن پتروشیمی دهلران و NGL3100 شد.

لزوم تلاش برای رفع موانع ازدواج و اشتعال جوانان، کنترل تورم و رکود اقتصادی، توجه به موضوعات و مسائل فرهنگی و رفع مشکلات معیشتی مردم از دیگر موارد مورد تاکید و اشاره امام جمعه دهلران درخطبه های نماز جمعه بود.

خطیب نماز جمعه دهلران همچنین با تقدیر از هوشیاری و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در برخورد با گروهک های تروریستی در داخل کشور خاطر نشان ساخت: آمریکا و اسراییل با تقویت گروهک های تروریستی در منطقه به دنبال ضربه زدن به هیمنه اسلام هستند.

وی ادامه داد: جنایات و خیانت های منافقین به انقلاب اسلامی هیچگاه فراموش شدنی نیست./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار