کد خبر: ۲۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲ 04 February 2015

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، بهره برداری از دوطرح عمران روستایی روز چهارشنبه با حضور معاون وزیر کشور درمحمدشهر کرج آغاز شد.
این طرح ها شامل، گشایش خانه بهداشت روستای گلستانک محمدشهر کرج درزمینی به مساحت 500 متر مربع با زیربنای 110مترمربع و با هزینه ای بالع بر دو میلیارد ریال و طرح آسفالت و جدولگذاری خیابان اصلی این روستا بطول 650 متر و عرض 10 متر با هزینه بالغ از 350 میلیون ریال است.
به گزارش ايرنا، با بهره برداری از این دو طرح ساکنان روستای 414 خانواری گلستانک محمد شهر واقع درجنوب کرج ضمن برخورداری ازمزایای خانه بهداشت، از مشکلات زیست محیطی ناشی از خاکی بودن معبر اصلی روستا رهایی یافتند.
همچنینˈهوشنگ خندان دلˈ معاون عمرانی و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور در سفر به استان البرز امروز چهارشنبه از تعدادی طرح و پروژه عمرانی دردست ساخت شهرستان کرج بازدید کرد.
طرح توسعه بلوار ماهان کرج بطول 1800 متر، سه سوله تولید مرغ گوشتی و آزمایشی وابسته به موسسه تحقیقات علوم دامی و نمایشگاه دستاوردهای مدیریت شهر از جمله طرح های بود که معاون وزیر کشور از آن ها دیدن کرد.
صبح امروز نیز دوطرح بزرگ آبرسانی با حضور معاون وزیر کشور در کرج به بهره برداری رسید.
چگونگی تکمیل پروژه های قطار شهری کرج از مواردی است که امروزعصر در نشست مسوولان استان البرز با معاون وزیر کشور مطرح می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار