توهین به پیامبر غیر قابل گذشت است و این نموضوع خط قرمز ماست و ما تا پای جان در برای حفظ ارزش‌ها و خطوط قرمز می‌ایستیم.
کد خبر: ۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳ 19 January 2015
به گزارش تابناک، حجت‌الاسلام سجاد زینعلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم با اعلام محکومیت اهانت نشریه فرانسوی در انتشار کاریکاتور موهن علیه پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: اقدام توهین‌آمیز نشریه شارلی‌ابدو یک روی دیگر سکه افراطی‌گری است.
وی این اقدام را در راستای اسلام هراسی دانست و افزود: دشمنان با این طرح ضدانسانی در تلاش برای ایجاد اسلام‌هراسی و خدشه‌دار کردن چهره اسلام و مسلمین در جهان هستند و این اقدام موهن نشریه فرانسوی نشان از بی‌عقلی و ناتوانی آنان در مقابل عظمت اسلام است.
امام جمعه موقت سمیرم با تاکید بر غیر قابل گذشت بودن این اقدام وقیحانه تصریح کرد: این نهایت خط قرمز ماست و ما تا پای جان برای حفظ ارزش‌ها و خطوط قرمز می‌ایستیم.
وی وظیفه دستگاه‌های فرهنگی به ویژه ارشاد را استفاده از تمام ظرفیت‌های ترویج وحدت و سنت پیامبر (ص) و مقابله با اینگونه توطئه‌ها دانست و گفت: ملت‌های مسلمان اجازه نمی‌دهند که عده‌ای تندرو و افراطی به مبانی و ارزش‌های مقدس اسلامی توهین کنند و بدانند که وحدت جهان اسلام به پیروزی نهایی دین اسلام در جهان منجر می‌شود.
زینعلی همچنین به نقش رسانه‌ها بر روشنگری افکار در مقابل این توطئه‌ها در جامعه تاکید و اضافه کرد: با توجه به تلاش دشمنان برای نابود اسلامی با ایجاد موج اسلام‌هراسی در رسانه‌های گسترده غربی، لازم است رسانه‌های داخلی از تمام ظرفیت‌های خود برای مقابله با اینگونه توطئه‌های شوم استکبار جهانی و دفاع از مبانی و ارزش‌های ناب اسلامی فعالیت‌های گسترده‌تری داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار