با حضور معاون وزیر کشور مطرح شد
البرز با کمبود زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف همراه است لذا ابتدا باید زیرساخت‌ها را در این استان به استانداردهای لازم نزدیک کنیم.
کد خبر: ۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳ 04 February 2015

به گزارش تابناك – البرز: علي خندان دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور امروز و همزمان با چهارمين روز از دهه مبارك فجر با هدف بهره‌برداري از چند پروژه عمراني به استان البرز سفر كرد.
نكته مهم در سفر معاون وزير كشور اين بود كه سيد حميد طهايي استاندار البرز مشكلات و كاستي‌ها و نيازهاي اين استان را به اطلاع وي رساند.
از جمله مسائلي كه در ديدار دو جانبه اين 2 مسئول عالي‌رتبه مطرح شد، مربوط به زيرساخت‌هاي اقتصادي البرز بود و طي آن سيد حميد طهايي اعلام كرد كه تا رسيدن به استانداردهاي لازم،‌ نمي‌توان اميدوار به تحولات اساسي بود.
بر اساس این گزارش،‌ پیش از آغاز افتتاح طرح‌های عمرانی معاون وزیر کشور ابتدا با استاندار البرز دیدار داشت.
سید حمید طهایی استاندار البرز در این دیدار با تأکید بر توسعه طرح‌های عمرانی در این استان تأکید کرد و گفت: خدمات رسانی به مردم از مهم‌ترین اولویت‌های ما محسوب می‌شود.
وی با بیان این که استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیاری است که می‌توانیم با استفاده از این ظرفیت‌ها مسیر خدمات رسانی به مردم را هموارتر کنیم افزود: رشد و توسعه این استان نیازمند حمایت مسئولان است.
این مسئول تأکید کرد: هم اکنون استان البرز با کمبود زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف همراه است لذا ابتدا باید زیرساخت‌ها را در این استان به استانداردهای لازم نزدیک کنیم تا بتوانیم با تحولات اساسی در شهرستان‌های مختلف استان مواجه شویم.
بر اساس این گزارش، افتتاح پروژه آبرسانی اضطراری، افتتاح مدول دوم تصفیه خانه آب شماره 2 کرج، افتتاح بلوار دامپروری، بازدید از عملیات ساختمانی دانشکده آتش‌نشانی، افتتاح خانه بهداشت روستای گلستانک در بخش مرکزی کرج از جمله اين طرح‌ها بود.
معاون عمرانی وزیر کشور نيز پس از بازديد از پروژه‌های عمرانی البرز، توسعه خدمات رسانی به مردم را از مهم‌ترین وظایف مسئولان خواند و گفت: برای توسعه و پیشرفت استان نیازمند همت و تلاش بیش از پیش مسئولان هستیم.
خندان دل اعلام کرد: توجه به کمبودها و رفع مشکلات باید در اولویت قرار گیرد تا بتوانیم شاهد تحولات اساسی در استان باشیم.
در ادامه این بازدید علی ترکاشوند شهردار کرج نیز طی سخنانی مهم‌ترین بحران کلانشهر کرج را ترافیک دانست و گفت: از مهم‌ترین طرح‌هایی که باید برای رفع این معضل در کرج انجام شود،‌ افتتاح و احداث چندین پل رو و زیرگذر در مناطق پر تردد کلانشهر کرج است.
وی تأکید کرد: البته با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طی یک سال اخیر برنامه‌ریزی‌های لازم  برای کلنگ‌زنی چندین تقاطع غیرهمسطح دیگر تا پایان سال جاری انجام خواهد شد.
شهردار کرج با بیان اینکه ایجاد طرح‌های ترافیکی و رفع این معضل نیازمند تلاش جهادی از سوی مسئولان است گفت: برای توسعه و پیشرفت شهر نیازمند حمایت و همت همه مسئولان هستیم.
وی در ادامه از بازگشایی بلوار ماهان اشاره کرد و بیان داشت: بلوار ماهان با تحمل بار ترافیکی بالا، یکی از محورهای شلوغ و دارای راه‌بندان‌های طولانی کلانشهر کرج است که بازگشایی آن با همکاری ویژه موسسه تحقیقات علوم دامی صورت می‌گیرد و با اتمام پروژه، شاهد روان‌سازی بار ترافیکی منطقه خواهیم بود.
ترکاشوند از اتصال بلوار ماهان جهانشهر به بلوار چهارباندی رجایی شهر به عنوان یک مسیر جایگزین مناسب برای روان‌سازی ترافیک در خیابان شهید بهشتی و محورهای ارتباطی اطراف یاد کرد و اظهار داشت: احداث این مسیر ارتباطی با اعمال استانداردهای راه‌سازی و استفاده از بهترین مصالح و تجهیزات و نیروی انسانی متخصص و متعهد انجام می‌شود و به عنوان یکی از افتخارات شورای اسلامی دوره چهارم کرج به یادگار خواهد ماند.
شهردار کرج در ادامه اظهار امیدواری کرد که فاز یک این پروژه ترافیکی در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری برسد و با تکمیل دیگر فازها، شهروندان به صورت کامل از آثارش بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار