معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از برپایی جشنواره نوشیدنی‌ها و غذاهای سالم در دهکده سلامت این منطقه جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۲۷۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳ 26 April 2015
برومند نامداری  در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه دهکده سلامت منطقه 20 تا هفتم اردیبهشت دایر است و به شهروندان خدمات آموزشی، بهداشتی، درمانی، مشاوره‌ای و فرهنگی ارائه می‌کند، اظهار داشت: با توجه به شعار «ایمنی غذا از مزرعه تا سفره» جشنواره غذاها و نوشیدنی‌های سالم هر شب با مشارکت صد نفر از شهروندان در مجموعه دهکده سلامت منطقه 20 دایر است و تاکنون 600 شهروند با بیش از یک هزار غذای سالم در این برنامه مشارکت داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان از محله‌های بیست‌گانه منطقه 20 در این برنامه سلامت‌محور حضور دارند، گفت: این جشنواره با محوریت تغذیه سالم با عناوین سوپ و آش، غذاهای محلی و نوشیدنی سنتی، انواع خورش، دسر و شربت، سفره رنگین سلامت، انواع کوکو و دلمه اجرا شده است و همچنان تا پایان هفته سلامت ادامه دارد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 به استقرار ایستگاه اهدای خون در دهکده سلامت منطقه 20 که در مجموعه فرهنگی ولی‌عصر (عج) برپاست نیز اشاره کرد و ادامه داد: مجموعه فعالیت‌های این مجموعه فرهنگی با رویکرد طرح آسمان آبی، زمین پاک و خط سفید برنامه‌ریزی شده است تا شهروندان علاوه بر بهره‌مندی از خدمات آموزشی، مشاوره‌ای و پزشکی، با این طرح فرهنگی نیز بیش از پیش آشنا شوند.

نامداری در پایان گفت: هفتم اردیبهشت آخرین روز برپایی دهکده سلامت است و تاکنون علاوه بر هزاران اقلام آموزشی، لوح فشرده، کتابچه و ... 5 هزار بسته بهداشتی فرهنگی نیز در دهکده سلامت توزیع شده است.

 دهکده سلامت منطقه 20 از اول اردیبهشت سال جاری در مجموعه فرهنگی ولی‌عصر (عج) دایر شده و ساعت 9 تا 11 صبح به دانش‌آموزان و از ساعت 17 تا 20 به عموم شهروندان اختصاص دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار