مدیر کل آموزش و پرورش لرستان تاکید کرد :
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در جلسه ستاد شاهد آموزش و پرورش لرستان گفت : اعتلای علمی و تربیتی فرزندان شاهد و ایثارگر،رسالت مهم ستاد شاهد آموزش و پرورش است .
کد خبر: ۲۷۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵ 17 August 2016
به گزارش تابناک لرستان ، گودرز کریمی فر افزود :فرزندان شاهد وایثارگر با اعتلای علمی و تربیتی وکسب مهارتهای زندگی می توانند ادامه دهنده راه پدران خود ، شهدا و ایثارگران باشند.

 در این جلسه که مدیر کل  بنیاد شهید و امورایثارگران لرستان  نیز حضور داشت ، کریمی فر   با اشاره به رسالت خطیر دستگاه تعلیم و تربیت در تربیت نسل آینده ساز خاطر نشان کرد: عزت و سربلندی  ایران از برکت خون شهدا و پایمردی  خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و خدمت صادقانه مدیران دستگاههای اجرایی است وی در ادامه با اشاره به اقدامات آموزش و پرورش در ارتقای سطح علمی دانش آموزان مدارس شاهد افزود :در سال های اخیر دانش آموزان مدارس شاهد  در عرصه های علمی،فرهنگی و هنری پیشرفت های خیلی خوبی کسب کرده اند .

کریمی فر در ادامه بر ارائه خدمت رسانی به فرزندان شاهد  با روحیه معنوی و ادای وظیفه تاکید کرد و گفت: باید در خدمت گزاری به خانواده معظم شهدا و ایثارگران با رویکرد اقدام و عمل حرکت کرد  و به آموزش و پرورش دانش آموزان شاهد توجه خاص داشت .
وی ادامه داد : اگر امروز کشور در سطح معادلات جهانی  اقتدار، عزت و آبرو دارد و مسئولان با قدرت حرف مي زنند و اگر امروز دولت مردان غربي سر تعظيم در مقابل دولت و نظام ما فرود مي آورند، همه به بركت خون شهيدان است. کریمی فر در پایان سخنان خود به اجرای طرح و برنامه های مدون برای ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس شاهد و مدیریت منابع مالی در راستای اعتلای علمی و فرهنکی دانش آموزان تاکید کرد و گفت : غنی سازی اوقات فراغت و اجرای کلاسهای کیفی فوق برنامه در این مدارس باید با جدیت دنبال شود .

در ادامه این جلسه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان هم به اهتمام دستگاه متبوع خود برای ارتقای علمی و تربیتی دانش آموزان شاهد اشاره کرد و گفت : طرح پراکنده شاهد و طرح شهید پژوهی از جمله طرح های مشترکی است که اجرا می شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار