فرماندار آبیک از افتتاح پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی این شهرستان طی هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۲۷۸۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ 15 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، علی رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: طی جلسه‌ای در فرمانداری شهرستان آبیک، تکلیف بهسازی میدان ورودی و مسیرهای دسترسی به شهرک صنعتی و دانشگاهی اندیشه این شهرستان مشخص شد.

وی افزود: بهسازی میدان ورودی و مسیرهای دسترسی به شهرک صنعتی و دانشگاهی واقع در اتوبان آبیک سال‌ها بود که عقیم مانده بود و این پروژه با 15 میلیارد ریال اعتبار به صورت مشارکتی اجرایی می‌شود.

فرماندار آبیک ادامه داد: 42 درصد پروژه بهسازی میدان ورودی و مسیرهای دسترسی به شهرک صنعتی و دانشگاهی از سوی شهرداری و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، 18 درصد از سوی دانشگاه آزاد و 40 درصد آن از سوی شهرک صنعتی آبیک صورت می‌گیرد.

رحمانی با بیان اینکه مشکل آب شرب شهرک صنعتی آبیک رفع شده و مقرر شده دیوارکشی مخزن آن انجام شود ادامه داد: در حال حاضر تست‌زنی گازرسانی به شهرک صنعتی و دانشگاهی آبیک در حال انجام است که این پروژه طی هفته دولت در دو شهرک مذکور افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی آبیک با 7 میلیارد ریال اعتبار احداث شده که برای ارائه خدمات، مدیریت آن به شهرداری آبیک واگذار شده است.

این مسؤول اضافه کرد: با توجه به کمبود زمین برای توسعه شهرک صنعتی، استاندار قزوین در این زمینه با آستان قدس رضوی مکاتبه کرده تا نسبت به اختصاص زمین در شهر آبیک مساعدت لازم صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار