کد خبر: ۲۷۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲ 14 August 2016
به گزارش تابناک لرستان به نقل از خبرآنلاین ،طی مراسمی با حضور رییس پلیس راهور استان لرستان ، فرمانده انتظامی پلدختر وجمعی از پرسنل نیروی انتظامی ، رییس جدید اداره راهنمایی و رانندگی شهر پلدختر معرفی شد

 رییس پلیس راهور استان لرستان در مراسم معارفه گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی حافظ امنیت جامعه و نماد نظم و انضباط اجتماعی و قانونگرایی و یکی از واحدهای مهم در نیروی انتظامی به شمار می رود که در راستای ارایه خدمات ترافیکی گام برداشته و بیشترین ارتباط را با مردم دارد .
سرهنگ منوچهر مرادی افزود: پیگیر راه اندازی ایستگاه پلیس در شهر معمولان وصدور گواهینامه موتورسواران برای شهر پلدختر در استان خواهیم شد .

فرمانده انتظامی پلدختر گفت:با توجه به گرانی عوارض آزاد راه و نبود جاده کمربندی بار ترافیکی به درون شهرهای پلدختر و معمولان بوجود آمده که باعث بروز مشکلات ترافیکی شده است .
سرهنگ صفر عبدالوند خواستار تجهیز یگان خودرویی پلیس راهور شهرستان پلدختر شد و افزود: پلیس راهور معمولان هر چند که فاقد چارت سازمانی است اما چون تمام ادارات در این شهر مستقر هستند نیاز به تقویت پلیس راهوردر این منطقه احساس می شود .
وی گفت: مردم شهرستان پلدختر برای صدور گواهینامه موتورسیکلت به مرکز استان مراجعه می کنند که متحمل صرف هزینه و خطرات جاده ای می شوند بنابر این می طلبد در این شهرستان آموزشگاه رانندگی و صدور گواهینامه موتورسیکلت دایر شود .
فرمانده انتظامی پلدختراز رییس جدید اداره راهنمایی و رانندگی این شهرستان خواست که حضور پلیس در تمام نقاط شهر در ماموریت جدید به صورت ملموس انجام گیرد .
در ادامه سروان رضا نصیری به عنوان رییس جدید اداره راهنمایی و رانندگی پلدختر معرفی و از خدمات حدود دوساله سروان حشمت رحیمی رییس سابق این اداره قدردانی شد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار