کد خبر: ۲۷۷۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶ 13 August 2016


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز بر حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی تأکید کرد و گفت: حمایت از این واحدها مهمترین اولویت مسؤولان باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عبادالله کامکار ظهر امروز در جلسه رسیدگی به مشکلات شهرک‌های صنعتی اشتهارد و نظرآباد اظهار داشت: استان البرز دارای واحدهای صنعتی بسیاری است که باید با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم مسیر توسعه و ارتقای فعالیت‌های این واحدها را فراهم کرد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین راهکارها برای رسیدن به اهداف مورد نظر حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی در این استان است که باید مورد اهتمام ویژه مسؤولان قرار گیرد.

معاون استاندار البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه رسیدن به اقتصاد مقاومتی نیز در سایه توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی و حمایت از کالاهای ایرانی محقق می‌شود، افزود: رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی باید به گونه‌ای باشد که تحولات اساسی را در این مجموعه‌ها ایجاد کرده و به سمت تولید کالاهای بیشتر و با کیفیت سوق داده شوند.

کامکار در ادامه سخنان خود به تشکیل ستاد رفع موانع تولید در استان البرز اشاره کرد و بیان داشت: این ستاد با هدف شناسایی واحدهای مشکل‌دار و رفع مشکلات آنها راه‌اندازی شده است و تاکنون توانسته اقدامات مثبتی را در راستای رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی این استان بردارد.

وی ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی را یکی از مهمترین اولویت‌ها دانست و گفت: مردم نیز با استفاده از کالاهای ایرانی ما را در رسیدن به اهداف موردنظر یاری دهند.

معاون استاندار البرز وجود شهرک‌های صنعتی در اشتهارد و نظرآباد را مهم خواند و بیان داشت: این شهرک‌ها از مهمترین ظرفیت‌های توسعه اقتصادی در استان به شمار می‌روند، لذا حمایت از این واحدها باید به صورت دقیق و برنامه‌ریزی شده مورد توجه مسؤولان باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار