استاندار گلستان:
وی با بیان اینکه نباید کسانی داخل دولت نسبت به دولت اپوزیسیون شود، گفت: کارکنان دولت باید نقد را در دروان انجام دهند و متاسفانه برخی مدیران در شهرستان‎ها اپوزیسیون نسبت به عملکرد دولت هستند و این غیر منطقی است که از دولت بر علیه اقدامی صورت بگیرد.
کد خبر: ۲۷۷۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳ 13 August 2016
استاندار گلستان با بیان اینکه باید از منطقه آزاد استان گلستان دفاع کنیم، گفت: اپوزیسیون دولتی‎ها بر علیه دولت غیر منطقی و غیر قابل گذشت است.
 دکتر حسن صادقلو پیش از ظهر امروز در شورای برنامه‎ریزی و توسعه استان گلستان اظهار کرد: سال 1394 سال سخت بود که گذراندیم و لازم است از تمام دستگاه‎ها، مدیران محترم تشکر ویژه داشته باشم که با تمام سختی‎ها دستگاه مدیریت و بدنه مدیریت را رهبری کردند.

وی با بیان اینکه امیدواریم در سال 1395 یک گشایش‎هایی در بودجه استان گلستان اتفاق بیفتد، تصریح کرد: اعتباراتی که در سطح استانداری وارد می‎شود بسیار ناچیز است و این موضوع مورد گلایه در هیأت دولت از سوی برخی استاندارهای کشور بود.

استاندار گلستان با بیان اینکه بسیاری از ماموریت‌ها به استان‎ها تکلیف می‎شود و این امر منجر به این شده که برخی مانورها در راستای توسعه استان از سوی استانداری صورت نگیرد، گفت: تاکید ما بر این است که مدیران دستگاه‎های اجرایی با قانون بودجه برنامه‎ریزی کنند و از ظرفیت بودجه‎ای استان آگاه باشند.

اشراف برنامه و بودجه در دستگاه‎های اجرایی اتفاق بیفتد

صادقلو به برخورداری استان از ردیف‎های متمرکز و ملی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: اشراف برنامه و بودجه در دستگاه‎های اجرایی اتفاق بیفتد و اداره دارایی پشتیبانی لازم را از دستگاه‎های اجرایی استان داشته باشد.

وی با بیان اینکه اگر تخصیص دستگاه‎های اجرایی به اعتبارات تبدیل نشود ارزشی ندارد، گفت: مدیران دستگاه‎ها با توجه به اینکه مانده‎های اعتبارات از گذشته در کشور و در دستگاه‎های اجرایی زیاد است یک همت مضاعف و تعامل با وزارتخانه داشته باشند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: قانون بودجه ظرفیت خوبی دارد و استان می‎تواند از قوانین بودجه‎ای بهره‎مند باشد.

صادقلو به توازن‌بخشی و پیگیری 35 پروژه مهم استانی تاکید کرد و گفت: دیوار دفاعی گرگان، موزه روستایی قرق، موزه باستان‎شناسی از طرح‎های جدیدی هستند که در حال پیگیری هستیم و اجرای این پروژه‎ها با شرایط بودجه کار سختی است.

صادقلو افزود: اعتبارات تملک دارایی در استان به درستی برنامه‎ریزی شده است و ارائه این گونه بودجه یک شروع خوبی است و باید نسبت به این مهم تمکین شود.

نباید کسانی داخل دولت نسبت به دولت اپوزیسیون شوند

وی با بیان اینکه نباید کسانی داخل دولت نسبت به دولت اپوزیسیون شود، گفت: کارکنان دولت باید نقد را در دروان انجام دهند و متاسفانه  برخی مدیران در شهرستان‎ها اپوزیسیون نسبت به عملکرد دولت هستند و این غیر منطقی است که از دولت بر علیه اقدامی صورت بگیرد.

استاندار گلستان با بیان اینکه باید از منطقه آزاد استان گلستان دفاع کنیم، ابراز داشت: حرف‎های اپوزیسیون در درون دولت بر علیه دولت منطقی و قابل گذشت نیست و کسی که اینگونه رفتار کند دید من این است که رفتارش به مردم و مسؤولیت غیر متعهدانه خواهد بود چرا که دولت شرعیت خود را از نظام و از رای مردم دارد و متعلق به نظام است.

صادقلو با بیان اینکه من در مجموعه استانداری نقد درون می‎کنم و بیرون حرفی از ما نخواهید شنید، ابراز داشت: دید من این است که نقد درون حق شما است و نقد تعریفش مشخص است نقد تخریب نیست و دقیقا انتقاد سازنده است چیزی که نقد می‎کنیم به جای آن اثبات می‎آوریم و باید از این نظر به اپوزیسیون تبدیل نشود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار