کد خبر: ۲۷۷۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱ 13 August 2016


مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز با بیان اینکه از کل روستاهای استان البرز ۲۵ درصد بیمه شده‌اند، گفت: نقاط حادثه‌خیز در روستاها توسط کارشناسان بررسی می‌شود.

گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، ابوالفضل فانی در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان البرز که صبح امروز در سالن شهدای البرز استانداری برگزار شد، با اشاره به مقوله مدیریت بحران اظهار داشت: در بحث خطرپذیری در زمینه اعتبارات نیاز به کمک به این بخش وجود دارد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز با بیان اینکه نقاط حادثه‌خیز در روستاها توسط کارشناسان بررسی می‌شود، افزود: از تعداد 358 روستا در استان البرز، 89 روستا بیمه شده است که 25 درصد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 14 درصد از روستاها در اشتهارد بیمه شده‌اند، گفت: در اشتهارد از 47 روستا، 7 روستا بیمه شده است.

فانی با بیان اینکه 45 درصد روستاهای ساوجبلاغ بیمه شده‌اند، افزود: از تعداد 91 روستا موجود در ساوجبلاغ، 41 روستا بیمه شده است و در شهرستان طالقان از 83 روستا، 14 روستا بیمه شده که 16 درصد از روستاهای آن منطقه است.

وی با اشاره به اینکه از 53 روستا در نظرآباد، یک روستا بیمه شده است، گفت: از 6 روستا در شهرستان فردیس یک روستا یعنی 16 درصد آن بیمه شده است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز با بیان اینکه 32 درصد از روستاهای شهرستان کرج بیمه شده‌اند، افزود: از 78 روستا موجود در شهرستان کرج، 25 روستا بیمه شده‌اند.

وی با اشاره به شناسایی 17 محل برای سوله در کرج، گفت: محل‌های شناسایی شده به سبب اینکه در مالکیت شهرداری نیستند دچار مشکل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار