سخنگوی اورژانس بابل از وقوع تصادفی در بابل میان پراید و وانت نیسان خبر داد و گفت: این حادثه منجر به مرگ زن ۶ ماه باردار و کودک ۶ ساله‌اش شد و دو نفر هم مصدوم شدند.
کد خبر: ۲۷۶۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵ 13 August 2016
 به گزارش تابناک مازندران، مهدی غلام نیا روشن در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در تماس مردمی با مرکز فرماندهی اورژانس ۱۱۵ بابل تصادف پراید و وانت نیسان در کمربندی درحال ساخت و جاده قدیم بابل به آمل در محدوده روستای بوله کلا گزارش شد. پس از دریافت این گزارش، بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس ۱۱۵ بابل، تکنسین‌های پایگاه خشرودپی را که در حال بازگشت از ماموریت قبلی بودند و ماموران پایگاه دانشگاه را به محل حادثه اعزام کرد.
 
وی تصریح کرد: اولین اکیپ از تکنسین های اورژانس در مدت زمان سه دقیقه و دومین اکیپ از تکنسین های اورژانس در مدت زمان ۶ دقیقه بر بالین حادثه دیدگان حاضر شدند.
 
سخنگوی اوژانس بابل با اشاره به اینکه در این حادثه متاسفانه زن ۳۰ ساله که ۶  ماه باردار بود و دختر ۶ ساله نیز به علت شدت جراحات وخونریزی جان سپردند، گفت:  تلاش‌های تکنسین‌های اورژانس برای احیا ثمری نداشت و با این حال به بیمارستان منتقل شدند اما متاسفانه تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان هم ثمری نداشت.  
 
این مسئول با بیان اینکه دو زن ۷۷ و۴۴ ساله نیز مصدوم شدند، یادآور شد: تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ پس از اقدامات پزشکی اولیه مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند. همگی سرنشین خودرو پراید بودند.
برچسب ها: تصادف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار