مدیر مرکز بهداشت شماره دو اصفهان:
تابناک: مدیر مرکز بهداشت شماره دو اصفهان گفت: بدنبال اجرای طرح جمع‌آوری قلیان، تاکنون بیش از ۱۴۰ قلیان از سطح شهر اصفهان ضبط و جمع آوری شد.
کد خبر: ۲۷۵۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸ 10 August 2016
آیت سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح جمع آوری قلیان از سطح چایخانه های استان اصفهان، ۲۳ چایخانه عرضه کننده قلیان پلمب شد.

وی بیان داشت: مرکز بهداشت شماره دو اصفهان به منظور پیگیری اجرای بند ۱۰ مصوبه شواری مبارزه با مواد مخدر فرمانداری، مبنی بر ممنوعیت عرضه قلیان در اماکن عمومی، ۲۳ واحد چایخانه متخلف که اقدام به عرضه قلیان می‌کردند را توسط کارشناس بهداشت محیط مرکز و با همکاری اداره اماکن شناسایی و پلمپ کرد.

مدیر مرکز بهداشت شماره دو اصفهان تصریح کرد: همچنین در بازدیدهای صورت گرفته ۱۴۱ قلیان ضبط و توقیف شد.

وی اظهار داشت: امروزه مصرف دخانیات یکی از بزرگترین عوامل تهدیدکننده سلامت بشر در دنیا محسوب می‌شود و اصلاح این رویه نادرست نیازمند همکاری همه اقشار جامعه و فرهنگ سازی در خصوص منع مصرف دخانیات است.

سهرابی اعلام کرد: برخورد با عرضه کننده قلیان با محوریت فرمانداری، دادستانی و تشکیل تیم مشترکی که این مرکز نیز عضو آن است انجام می شود.

وی همچنین از کشف و توقیف یک هزار و ۵۰۰ کیلو تن خرمای غیر قابل مصرف خبر داد و بیان کرد: با هوشیاری کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره دو اصفهان، بیش از یک هزار و ۵۰۰ کیلو خرمای فاسد از انبار یکی از عمده فروشی های مستقر در منطقه آتشگاه کشف و توقیف شد و پرونده متصدی متخلف به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

مدیر مرکز بهداشت شماره دواصفهان اظهار داشت: متصدی مربوطه قصد داشت این خرماها را برای تولید شیره خرما به کارخانه‌ای در منطقه برازجان در استان بوشهر در جنوب کشور ارسال کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار