رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از نایب قهرمانی رزمی کاران قم با کسب ۵ مدال در مسابقات اسپورت کیک بوکسینگ کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۷۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵ 09 August 2016
به گزارش تابناک قم، جواد محمد زاده اظهار داشت: در مسابقات رزمی اسپورت کیک بوکسینگ  قهرمانی کشور تیم اعزامی استان قم موفق شد با کسب ۴ مدال ارزشمند طلا و یک نقره عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند.

وی افزود: در این مسابقات که با حضور ۲۰۰ رزمی کار از ۱۵ استان کشور در تهران برگزار شد تیم کیک بوکسینگ استان قم توانست در رده سنی نوجوانان و در دسته منهای ۳۷ کیلوگرم توسط محمد امین اختیاری به نخستین مدال طلای خود دست یابد و مسعود حاجیان در دسته منهای ۴۵ کیلو، دوم شد.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: علی کرمی دیگر رزمی کار نوجوان قم بود که در دسته منهای ۴۱ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و در رده سنی جوانان علیرضا اختیاری از قم توانست در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم با شکست دادن تمامی حریفان خود به مقام قهرمانی برسد.

محمد زاده بیان داشت: در رده سنی بزرگسالان علی قادری در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم در فینال حریف خود را شکست داد و به مقام نخست رسید و با کسب این مدال و مجموع ۵ مدال در همه رده‌های سنی، تیم رزمی قم پس از تیم تهران و بالاتر از مازندران در رده دوم کشور ایستاد.

وی عنوان کرد: در پایان این مسابقات مسعود حاجیان، رزمی کار نایب قهرمان قم در دسته منهای ۴۵ کیلوگرم به عنوان فنی‌ترین فایتر انتخاب شد ضمن این که مربیگری تیم اعزامی قم به این رقابت‌ها را مسعود میرزا زاده بر عهده داشت.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم تصریح کرد: رزمی کاران قم در عرصه بین المللی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارند چنان که فیروز مختاری رزمی کار استان قم چندی پیش در مسابقات کیک بوکسینگ سبک وکوتورین جهانی به مدال برنز رسید و ورودی مسابقات ساحلی آسیا را کسب کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار