شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین از فعالیت‌ها فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهردای قزوین تقدیر کرد.
کد خبر: ۲۷۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷ 09 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین با ارسال نامه به سعید وزیری نژاد، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از فعالیت‌ها فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهردای تقدیر و تشکر کرد.

در این نامه آمده است، در طلیعه سی و ششمین سالگرد نهاد انقلابی «شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» مولود و یکی از ثمرات و برکات انقلاب اسلامی که با نظر و موافقت حضرت امام خمینی (ره) در ۱۲ مرداد ۱۳۵۹ و با دستان مبارک آن روح بلند دوران و امام خوبی ها پایه گذاری شد و این نهاد در بیش از سه دهه خدمتگزاری خود در امر برگزاری مراسم و گرامیداشت ایام الله و مناسبت ها، حضور آگاهانه مردم در صحنه و حفظ محتوای معنوی انقلاب اسلامی، که در آنها تجلی می یابد.

این نامه می افزاید:بنابراین حضور گسترده و معنی دار مردم فهیم در مناسبت هایی نظیر قیام بزرگ ۲۳ تیر ۱۳۸۷ و خلق حماسه ماندگار ۹ دی ماه ۱۳۸۸ روز جهانی قدس، سالگرد ارتحال امام، راهپیمایی ۲۲ بهمن و ... از توفیقات تاریخی و نقاط افتخار آفرین نظام و کشور اسلامی ایران و از نقاط درخشان در کارنامه عملکرد این شورا بود که مفاهیم بلندی را فریاد می زند و صدها خبرنگار جاسوس صف بیاگانه با امید کم رونق شدن آن مفاهیم به دنبال سوژه تبلیغاتی است و این بصیرت مردم، مصداق روشن بر آیه کریمه «فذکر ان الذکری تنفع المومنین» است.

در این نامه آمده است: بدون شک حضور اقشار مردم در مراسم و مناسبت ها در پرتو هدایت ها و رهبری های هوشمندانه ی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و یاری و همکاری مستمر شما و سایر دستگاه ها بوده که بدینوسیله اینجانب بر خود فرض دانسته تا از زحمات و همکاری های ارزنده جنابعالی در جهت نیل به اهداف و آرمان های این نهاد انقلابی تقدیر و تشکر نموده و در ادامه حیات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، همچنان نیازمند این یاری ها و حضور به موقع و با بصیرت و مشارکت فعال شما همراهان و یاران و یاوران همیشگی مراسم و مناسبت های انقلابی می باشیم.

در پایان نامه آمده است:توفیقات و تاییدات شما را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری های حکیمانه ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند قادر متعال خواستارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار