فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از به قتل رسیدن زن ۵۷ ساله ای توسط شوهر۷۸ساله خود و شناسایی ودستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت خبر داد.
کد خبر: ۲۷۴۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 08 August 2016
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از به قتل رسیدن زن ۵۷ ساله ای توسط شوهر۷۸ساله خود و شناسایی ودستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ محسن اقبالیان از به قتل رسیدن زن ۵۷ ساله ای توسط شوهر۷۸ساله خود و شناسایی ودستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت خبر داد.

وی در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته در پی تماس تلفنی با مرکز فوریتهای پلیسی۱۱۰مبنی بر وقوع یک فقره مرگ مشکوک به قتل در بیمارستان آیت الله علیمرادیان این شهرستان، بلافاصله عوامل کلانتری۱۱و تیم ویژه قتل پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی افزود:در بررسی های به عمل آمده مشخص شد که متوفی خانمی حدودا ۵۷ ساله بوده که با اصابت ضربه چاقو به ناحیه شکم دچار مجروحیت شدید شده و به علت شدت جراحات در بیمارستان فوت کرده است.

وی عنوان کرد: در پی این رخداد اقدامات اطلاعاتی توسط پلیس آگاهی شهرستان انجام و با توجه به مدارک مستدل و مستندات به دست آمده شک پلیس به شوهر متوفی معطوف و بلافاصله نامبرده بازداشت و به مقر آگاهی دلالت داده شد.

اقبالیان عنوان کرد: متهم که مردی۷۸ساله بود در برابر مستندات محکم ارائه شده توسط پلیس آگاهی و بازجویی های فنی که منجر به متناقض گویی او شده بود چاره ای جز اعتراف ندید و با  اعلام اینکه به علت مشکلات خانوادگی و درگیری لفظی با همسرش وی را با ضربات چاقو مجروح ساخته و در ادامه همسر وی پس از منتقل شدن به بیمارستان در اثر شدت این جراحات فوت کرده است، به بزه انتسابی خود معترف شد.
برچسب ها: قتل همسر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار