با حضور مسئولان استانی و شهرستانی مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین‌‌زهرا برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸ 07 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین‌زهرا با حضور ناطق معین‌الدین رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین، قاسمی فرماندار بویین‌زهرا، اسماعیلی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بویین‌زهرا، محمدی جانشین فرماندهی سپاه امام حسین(ع) این شهرستان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قزوین و شرکت‌های تعاونی روستایی صبح امروز در سالن جلسات اداره جهاد کشاورزی بویین‌زهرا برگزار شد.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین در این مراسم با بیان اینکه تعاونی‌های روستایی در اقتصاد کشور تأثیر غیرقابل انکاری دارند، اظهار کرد: اقتصاد کشور به سه بخش دولتی، خصوصی و تعاونی تقسیم شده که اقتصاد تعاونی راهکاری موفق در راستای پیشبرد اهداف است.

ناطق معین‌الدین شرکت‌های تعاونی روستایی را بازوی توانمند بخش کشاورزی دانست و گفت: شرکت‌های تعاونی روستایی با جلب اعتماد اعضا و بهره‌گیری از مشارکت گسترده بهره‌برداران می‌توانند به عنوان بازوی توانمند بخش کشاورزی کشور نقش‌آفرینی کنند.

وی با اعلام اینکه شرکت‌های تعاونی‌های روستایی شهرستان بویین‌زهرا نمونه کشوری هستند، افزود: 100 درصد بذر جو استان قزوین در تعاونی روستایی سگزآباد بوجاری، فرآوری و توزیع می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سازمان تعاون روستایی استان قزوین نیز در این مراسم بیان کرد: خدمت‌رسانی در عرصه‌ها و ابعاد مختلف بخش تعاون به ویژه به روستائیان، بهره‌برداران و کشاورزان قطعاً رضایت خداوند را به دنبال خواهد داشت.

حجت‌الاسلام علی معقول تأکید کرد: فرهنگ تفکر جمعى جامعه در پدیده‌‏ها و رفتارهاى اجتماعى تجلى پیدا کرده و تمام امور اقتصادى، اجتماعى، سیاسى، نظامى، مادى و معنوى را متأثر مى‌کند.

قاسمی فرماندار بویین‌زهرا نیز با اشاره به اینکه دوران مسؤولیت محدود است و باید از این فرصت به درستی استفاده کرد، گفت: ماهیت کشاورزی در کشور به گونه‌ای است که باید برنامه‌ریزی و ساختار منسجمی ارائه شود و با تشکیل تعاونی‌های قوی و به روز می‌توان نقاط ضعف را جبران کرد.

وی ادامه داد: تجربه نشان داده است که تشکیل تعاونی‌ها، هزینه را کاهش و دامنه خدمت‌رسانی به مردم را افزایش می‌دهد.

مجید اسماعیلی رئیس جهاد کشاورزی بویین‌زهرا با اشاره به همکاری تعاون روستایی در خرید تضمینی گندم از کشاورزان ادامه داد: تاکنون 34 هزار تن گندم نان و 5 هزار و 600 تن گندم بذری از کشاورزان بویین‌زهرا خریداری شده است.

محمدزادگان رئیس سابق اداره تعاون روستایی بویین‌زهرا با تأکید بر اینکه تا زمانی که همکاری، همدلی و تعاون نباشد کاری پیش نخواهد رفت، عنوان کرد: در این راستا باید تمام همکاران با اتحاد و همدلی سعی در شکوفایی هر چه بیشتر ظرفیت‌های بخش تعاون داشته باشند.

مسعود آرامیده رئیس اداره تعاون روستایی بویین‌زهرا با تأکید بر لزوم بازسازی شبکه و حرکت تحولی در راستای بهبود وضعیت تعاونی‌ها مطرح کرد: خدمات‌رسانی برتر، نوین و کیفی، نهادینه‌سازی فرهنگ تعاون و تقویت همه جانبه تشکل‌های کشاورزی و نظارت و حمایت بر تشکل‌ها از جمله وظایف این سازمان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار