به مناسبت 17 مرداد و گرامیداشت روز خبرنگار همایش تجلیل از مقام شهید محمود صارمی و روزنامه‌نگاران انقلابی قزوین امروز در فرهنگسرای بانو با حضور مسؤولان استانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۳۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 07 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، به مناسبت 17 مرداد و گرامیداشت روز خبرنگار همایش تجلیل از مقام شهید محمود صارمی و روزنامه‌نگاران انقلابی قزوین رأس ساعت 10 صبح امروز در فرهنگسرای بانو با حضور مسؤولان استانی برگزار می‌شود.

این مراسم که به همت سازمان بسیج رسانه استان قزوین برگزار می‌شود در سه بخش با 10 عنوان از خبرنگاران فعال رسانه‌ای تجلیل و تقدیر صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: این مراسم برای نخستین بار بوده که از سوی این سازمان به صورت مستقل برگزار می‌شود.

محمد سرباز با بیان اینکه 17 مرداد ماه روز خبرنگار یادآور شهادت خبرنگار بسیجی شهید محمود صارمی است، عنوان کرد: این شهید بزرگوار با رسالتی که داشت در شهر کابل افغانستان به شهادت رسید که امروزه خبرنگاران ما باید راه این شهید را ادامه داده و با قلم خود سنگرساز انقلاب اسلامی و حافظ نظام باشند.

وی ادامه داد: در این همایش علاوه بر تقدیر و تجلیل از خبرنگاران استان قزوین از خانواده شهید شاخص سال جاری بسیج رسانه استان قزوین شهید محمدحسن ماخانی نیز تجلیل صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین تصریح کرد: تجلیل از فعالان عرصه رسانه در 10 عنوان اقتصاد مقاومتی، بسیج و سپاه، فتنه و 8 ماه دفاع مقدس، قرآن و عترت، ولایت و رهبری، حوزه دفاع مقدس، نفوذ فرهنگی سیاسی دشمن، سبک زندگی و خانواده، جنگ نرم و بیداری اسلامی، انقلاب اسلامی و انقلابی‌گری صورت می‌گیرد.

سرباز با بیان اینکه منتخبانی که در جشنواره عفاف و حجاب حائز رتبه اول تا سوم شده‌اند، خاطرنشان کرد: در همایش تجلیل از مقام شهید محمود صارمی و روزنامه‌نگاران انقلابی قزوین از این منتخبان نیز تجلیل و تقدیر می‌شود.

وی با بیان اینکه در این همایش برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود، یادآور شد: امید است بتوانیم در راستای منویات رهبری و همچنین ارج نهادن به تلاش‌های بی‌بدیل اصحاب رسانه گام‌های ارزنده‌ای برای آبادانی کشور و انقلاب اسلامی برداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار