کد خبر: ۲۷۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷ 06 August 2016


دبیر‌ اول شورای اسلامی شهر کرج گفت: عملکرد مدیریت شهری در دوره چهارم بررسی می‌شود.

امیرحسام عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از ارکان اصلی مدیریت در جوامع پیشرفته، مدیریت شهری است.

وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسؤولان در همه رده‌ها بر اساس آرای مستقیم و غیرمستقیم مردم انتخاب می‌شوند و این امر یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: مردم ناظر عملکرد مسؤولان هستند، اما باید خود نهادها و به ویژه سازمان‌ها و نهادهایی که ارتباط مستقیم و مستمر با مردم دارند، عملکرد خود را به طور مستمر بررسی کرده و نواقص را برطرف کنند.

عباسی با بیان اینکه در سال آخر کار شورای شهر دوره چهارم قرار داریم، افزود: مدیریت شهری کرج به ویژه شورای شهر و شهرداری در سال پایانی عملکرد این دوره را بررسی و در صورت وجود نواقص و کاستی‌هایی،‌ برای رفع این موارد تلاش می‌کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که عملکرد مدیریت شهری کرج در این دوره را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: پاسخ این پرسش را باید مردم بدهند، چرا که همه ما خادم مردم هستیم و اگر کاری هم صورت گرفته، انجام وظیفه بوده است.

دبیر اول شورای اسلامی شهر کرج بیان داشت: به عنوان یک شهروند و نماینده مردم مرکز استان البرز در شورای شهر اعتقاد دارم که تلاش‌های بسیار خوبی برای توسعه و پیشرفت کرج در این دوره صورت گرفته است.

عباسی گفت: تلاش در جهت حفظ و احیای باغات شهر به عنوان منطقه‌ای که در گذشته به عنوان باغ‌شهر مطرح بوده، احداث خیابان‌ها و معابر و تقاطع‌های غیر همسطح جدید، اجرای طرح‌هایی برای اصلاح هندسی معابر، توجه به ورزش، توجه به مسائل فرهنگی و حقوق شهروندی و بالاخره آغاز احداث ابرپروژه آزادراه شمالی کرج از نقاط قوت کارنامه این دوره است.

وی ادامه داد: البته معتقدم که باید این دوره به وسیله مردم، کارشناسان و رسانه‌ها به درستی نقد و بررسی شده و اگر ضعفی در کار وجود دارد، برای رفع آنها در سال پایانی کار شورا تلاش شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار