کد خبر: ۲۷۲۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱ 06 August 2016

 

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: بر اساس تدابیر اندیشیده شده پنج بیمارستان سازمان تأمین اجتماعی در کشور به شیوه هیأت مدیره‌ای اداره خواهند شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ محمدعلی همتی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس بیمارستان البرز اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌ها و برنامه‌های این سازمان اصلاح روش‌های مدیریتی در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی است که باید تدابیر و برنامه‌ریزی‌های اساسی در این زمینه صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون این روش‌های اصلاح مدیریتی به جد در دستور کار سازمان تأمین اجتماعی است خاطرنشان کرد: براساس دستورالعمل‌های این مهم از این پس بیمارستان‌های سازمان تأمین اجتماعی براساس ساز و کار هیأت مدیره‌ای افتتاح می‌شوند.

 

این مسؤول با بیان اینکه در این راستا همچنین پنج بیمارستان تأمین اجتماعی در کشور به شیوه هیأت مدیره‌ای اداره می‌شوند تأکید کرد: یکی از این بیمارستان‌ها که به صورت هیأت مدیره‌ای اداره می‌شوند، بیمارستان البرز در این استان است.

 

همتی با اشاره به اینکه ایجاد بیمارستان هلدینگ و حرکت در این مسیر یکی از مهمترین راهکارهای پویایی در بیمارستان‌ها است افزود: با این اقدام می‌توانیم در مسیر رسیدن به اهداف و توسعه خدمات گام برداریم.

 

در این مراسم از خدمات 10 ساله دکتر احمد تاجمیر قدردانی و دکتر فرهاد حمزه‌زاده به عنوان رئیس بیمارستان تامین اجتماعی البرز معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار