فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه هدف همه رسانه ها جذب مخاطب بیشتر و مدیریت افکار عمومی است،گفت: انتظار اخبار برای جذب مخاطبان بیشتر باید به موقع، حاوی اطلاعات روز، تحلیل درست، صحیح، جذاب و متنوع باشد و در واقع طوفان اطلاعاتی باعث گرایش مخاطبان شود.
کد خبر: ۲۷۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 06 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سردار صادق حسینی روز شنبه در جمع اعضای سازمان بسیج رسانه استان ایلام به مناسبت 17 مرداد و روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران و رسانه های متعهد باید با تحلیل های درست، منطقی و اثرگذار به مقابله منسجم با جنگ روانی دشمن بروند.

وی افزود: تلاش آمریکایی ها تربیت افرادی غیرآمریکایی با فرهنگ آمریکایی در نقاط مختلف جهان و ایجاد تغییر در فرهنگ دیگر جوامع است لذا خبرنگاران با شیوه کاری صحیح ضمن خنثی کردن این هجمه ها و مدیریت افکار عمومی در فضاهای مجازی باید تحولی عظیم در مقابل این توطئه ایجاد کنند.

سردار حسینی به رسانه ها و خبرنگاران توصیه کرد، اخبار خود را از منابع خبری موثق و مورد اطمینان انتخاب کنند تا مخاطبان به اخبار و اطلاعات آنها اطمینان داشته باشند.

به گفته وی، اهالی رسانه و خبرنگاران با اشراف به وضعیت جامعه جهانی و کشور خود اطلاعات و تحلیل های صحیح، به موقع و به روز در اختیار مخاطبان قرار دهند.

وی گفت: رسانه ها باید ضمن اینکه حامی و حافظ ارزش های انقلاب و نظام و دستاوردهای آن باشند در جبهه جنگ نرم رسانه ای هم یا جلوتر از مسایل و پیش بینی کننده حوادث باشند یا همگام با موضوعات و رخدادهای جهانی حرکت کنند و از جامعه جهانی و حوادث پیرامونی آن عقب نمانند.

سردار حسینی با بیان اینکه هدف همه رسانه ها جذب مخاطب بیشتر و مدیریت افکار عمومی است، اضافه کرد: انتظار اخبار برای جذب مخاطبان بیشتر باید به موقع، حاوی اطلاعات روز، تحلیل درست، صحیح، جذاب و متنوع باشد و در واقع طوفان اطلاعاتی باعث گرایش مخاطبان شود.

وی یادآور شد: خروجی رسانه ها تغییر رفتار جامعه و شیوه های عملکردی آن است و اگر رسانه ها این تغییرات را در جامعه ایجاد و مدیریت کنند در رسیدن به اهداف خود موفق تر هستند.

فرمانده سپاه استان ایلام گفت: اطلاع رسانی درست در کنار روشنگری به موقع با گرایش انقلابی باید از مولفه های همه خبرنگاران باشد و انتظار از رسانه ها نیز ارائه تحلیل های صحیح انقلابی و ارزشی از مسایل روز جهان و کشور است.

سردار حسینی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال آینده تاکید کرد: آرامش روانی جامعه در گرو عملکرد رسانه ها و از وظایف مهم و خطیر آنها است.

وی یادآور شد: همچنین تشخیص آسیب ها و معضل های اجتماعی، شناسایی نقاط قوت و ضعف جامعه و ارائه راهکارهای منطقی و عملی صاحب نظران حوزه های مختلف از وظایف اثرگذار رسانه ها است.

در پایان این نشست سازمان بسیج رسانه استان ایلام از خبرنگاران تجلیل کرد.

شورای سازمان بسیج رسانه استان دارای 200 نفر عضو است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار