محورهای ورودی و خروجی استان، شش محور اصلی آزادراه لوشان قزوین ، جاده قدیم لوشان قزوین ، منجیل طارم ، چابکسر رامسر ، آستارا ،اردبیل و خلخال اسالم را شامل می شود
کد خبر: ۲۷۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 25 April 2015
به گزارش تابناک گیلان  ناصر آل محمدی در نشست هماهنگی اجرای طرح آماربرداری مبدا - مقصد این اداره کل افزود: این طرح با حضور 700 پرسشگر به صورت 24ساعته به مدت چها روز در 30ایستگاه ثابت در محور های اصلی و شریانی استان اجرا می شود.

محورهای ورودی و خروجی استان، شش محور اصلی آزادراه لوشان قزوین ، جاده قدیم لوشان قزوین ، منجیل طارم ، چابکسر رامسر ، آستارا ،اردبیل و خلخال اسالم را شامل می شود. 

وی در ادامه با بیان اینکه پرسشگران در ایستگاه های تعیین شده ثابت با متوقف کردن وسایل نقلیه رانندگان و مسافران را مورد سووال قرار می دهند، از آنان خواست همکاری نزدیک با ماموران این اداره کل داشته باشند. 

آل محمدی سازماندهی حمل و نقل جاده ای در زمینه کالا و مسافر ، ترانزیت، ایمن سازی عبور و مرور ، شبکه راه های کشور و کاهش تصادفات جاده ای را از جمله اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

وی اضافه کرد: تهیه الگوی سفرهای باری سفر، مسافری شخصی ، برنامه ریزی و مدیریت عوامل موثر در حمل و نقل زمینی همچون ناوگان ، رانندگان شرکت ها و تاسیسات زیربنایی ، استفاده بهینه از امکانات موجود و اقتصادی کردن صنعت حمل و نقل و توسعه فرهنگ اجتماعی حمل و نقل از دیگر اهداف اجرای این طرح می باشد. 

10 هزار و 628 کیلومتر راه در استان گیلان وجود دارد که از این میزان، هشت هزار و 787 کیلومتر راه روستایی ، یک هزار و 133 کیلومتر راه فرعی 311 کیلومتر را اصلی، 344 کیلومتر بزرگراه و 53 کیلومتر آزادراه است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار