شهردار کرمانشاه مطرح کرد:
شهردار کرمانشاه با اشاره به مزایای سرمایه گذاری در این کلانشهر و استقبال شهرداری برای ورود بخش خصوصی به این عرصه گفت: پروژه‌های زیادی آماده واگذاری به سرمایه گذاران است.
کد خبر: ۲۷۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ 04 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازفارس ، آرش رضایی در نخستین همایش سرمایه‌گذاری شهرداری کرمانشاه با محوریت مدیریت سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی با شهرداری اظهار کرد: سرمایه گذاری و درآمدهای پایدار در جهان بسترساز اصلی توسعه و استقلال اقتصادی هر شهری است که مشارکت‌های مردمی پایه‌های آن را محکمتر می‌کند.
شهردار کرمانشاه با اشاره به مزایای سرمایه گذاری در کلانشهر کرمانشاه گفت: توجیه پذیر بودن پروژه‌های پیشنهادی با بسته‌های تشویقی پس از تصویب هیات عالی سهولت دسترسی به زیرساخت‌ها دسترسی به نیروی کار ارزان بازار هدف وسیع دسترسی به انرژی بدون محدودیت‌های خاص از عمده ویژگی‌های سرمایه گذاری در کرمانشاه است.
رضایی با اشاره به موقعیت استراتژیک کرمانشاه در هم مرز بودن با کشور عراق و ظرفیت اعزام زائر و عتبات عالیات خاطرنشان کرد: مرز اصلی ترانزیت و صادرات کالا در کریدور شرق به غرب کشور، وجود گمرک و مرز رسمی خسروی و پرویزخان و بازارچه‌های مرزی از دیگر مزایای سرمایه گذاری در کرمانشاه است.
وی با بیان اینکه کرمانشاه از لحاظ منابع معدنی دارای ظرفیت‌های خوبی است تصریح کرد: قطبیت کرمانشاه در غرب کشور با وجود فرودگاه بین‌المللی، راه‌های ارتباطی و راه‌آهن از دیگر مزایای سرمایه گذاری در کرمانشاه است.
این مسئول با اشاره به برخی پروژه‌های سرمایه گذاری در شهر کرمانشاه از جمله تله کابین طاق بستان، نوسازی شهر بازی، رستوران گردان، مجموعه تجاری پارک شیرین، گالری گل و گیاه، پارک جنگلی و تفریحی سراب قنبر، قطار شهری گفت: این طرح‌ها در حال اجرا برای سرمایه گذاری است و سرمایه گذاری برای ایجاد منبع درآمد پایدار بسیار برای ما اهمیت دارد.
وی مشارکت اقتصادی به عنوان کد درآمدی و منبع افزایش توان اقتصادی در کلانشهر کرمانشاه را مورد تاکید قرار داد و گفت: شهرداری کرمانشاه از ورود بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و مشارکت در پروژه‌های عمرانی و توسعه شهری استقبال می‌کند.
شهردار کرمانشاه ورود سرمایه گذاران را موجب توسعه شهر کرمانشاه و از سویی ایجاد درآمد برای آنان عنوان کرد و گفت: با توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری عملیاتی کردن زیرساخت‌های فعالیت‌های مزبور و پروژه‌های مهم کرمانشاه مدنظر قرار دارد و در آینده نزدیک لایحه آن به شورای اسلامی شهر کرمانشاه ارسال می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار