رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه:
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه از صادر نشدن مجوز جدید برای تاسیس مطب و داروخانه در پارکینگ شهرداری کرمانشاه خبر داد و گفت: پزشکان هم موافق طرح تمرکززدایی مطب‌ها از مرکز شهر هستند.
کد خبر: ۲۷۱۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳ 03 August 2016

به گزارش تابناک به نقل فارس، حسین کریم اظهار داشت: بر اساس تصمیم کارگروه سلامت از سال‌ها پیش محدوده‌ای در پارکینگ‌شهرداری کرمانشاه مشخص شده است که در آن هیچ‌گونه مجوز جدیدی برای تاسیس مطب و داروخانه صادر نمی‌شود.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه با این کار از تجمیع پزشکان در یک محل جلوگیری شده است، ادامه داد: این موضوع باعث شده که پزشکان متخصص در محله‌های دیگر کرمانشاه نیز، مطب دایر کنند.

وی به موافقت پزشکان در طرح تمرکززدایی مطب‌ها از مرکز شهر نیز اشاره کرد و گفت: درخواست‌های زیادی از پزشکان برای دایر کردن مطب در محله‌های مختلف داریم که این نشان از رضایت ‌آن‌ها در طرح تمرکززدایی مطب‌ها است.

این مسؤول با بیان اینکه در بخش دولتی ویزیت استاندارد برای بیماران در دستورکار است، تصریح کرد: هم‌اکنون به دنبال فراهم‌ ساختن امکانات و اجرایی کردن آن هستیم.

وی به پروژه‌های کلینیک‌سازی در استان کرمانشاه نیز اشاره کرد و افزود: در همه شهرستان‌های استان کرمانشاه پروژ‌ه‌های متعددی در قالب کلینیک در حال اجرا است که از مهمترین پروژه‌های سال 94 محسوب می‌شوند و تا سال 96 به بهر‌ه‌برداری می‌رسند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار