کد خبر: ۲۷۱۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ 03 August 2016


نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری گفت: استان البرز نیازمند طرح‌های عمرانی ملی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آیت الله محسن کازرونی پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی آزادراه شمالی کرج اظهار داشت: استان البرز برای توسعه و پیش رفتن به سمت آبادانی بیشتر نیازمند اجرای طرح‌های عمرانی ملی است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون همه مسؤولان در این استان باید تلاش کنند تا البرز را به سمت توسعه پیش برده و خدمات را در این استان به گونه‌ای کنند که با دیگر استان‌های کشور تفاوت چندانی نداشته باشد.

این مسؤول با بیان اینکه نبود زیرساخت‌ها و ضعف امکانات در این استان سبب شده است که رشد و توسعه این استان نیز با مشکلاتی مواجه شود، افزود: در این راستا لازم است تا طرح‌های بزرگ در این استان عملیاتی شود تا بتوانیم شاهد رشد و آبادانی این استان باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود بر عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در این استان نیز تأکید کرد و بیان داشت: اجرایی شدن این مهم نیز نیازمند همت و تلاش مسؤولان و مردم است و باید همه با اتحاد در مسیر تحقق شعار امسال گام برداریم.

کازرونی رفع معضلات ترافیکی در این استان را نیز مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: در صورت عدم توجه به این مسئله در آینده نه چندان دور با معضلات بسیاری در این زمینه مواجه خواهیم شد و حل آن به مراتب سخت‌تر خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود رفع مشکلات مردم را مهمترین وظیفه مسؤولان دانست و گفت: تلاش برای رفع مشکلات مردم مهمترین وظیفه‌ای است که مدیران در دستگاه‌های مختلف باید به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشند.

نماینده مردم استان البرز در خبرگان رهبری تأکید کرد: رفع محرومیت‌ها و توسعه خدمات به مناطق محروم باید در اولویت باشد و عدالت در توسعه خدمات رعایت شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار