کد خبر: ۲۷۰۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ 02 August 2016


بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: انتقاد از منصوریان در شرایطی که تنها دو بازی از لیگ برتر را پشت‌سر گذاشته‌ایم، منطقی نیست.

جعفر‌ مختاری‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی دو هفته نخست دیدارهای لیگ برتر فوتبال کشورمان، متاسفانه شاگردان علیرضا منصوریان نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

وی افزود: این امر دلایل مختلفی دارد،‌ از جمله اینکه کادر فنی استقلال به طور کامل و بیش از 50 درصد بازیکنان ثابت این در فصل جاری تغییر کرده‌اند و تیم‌ها در این شرایط نیاز به زمان برای هماهنگ‌ شدن دارند.

این پیشکسوت فوتبال تصریح کرد: از سوی دیگر وقتی به عملکرد بازیکنان در زمین نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که آنها هنوز به آمادگی جسمانی لازم نرسیده‌اند و شاید دلیل اصلی آن این باشد که به تازگی تمرینات بدن‌سازی را پشت‌سر گذاشته و هنوز به قول فوتبالی‌ها بدن‌های آنها باز نشده است.

مختاری‌فر گفت: از سوی دیگر استقلال روز گذشته در دمای حدود 50 درجه‌ای اهواز به میدان رفت و طبیعی است که بازیکنان در چنین شرایطی با مشکل تنفسی و جسمی روبه‌رو شده و نتوانند تمام توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند.

وی بیان داشت: بنابراین معتقدم که در این شرایط انتقاد کردن از منصوریان صحیح و منطقی نیست و باید به وی برای رفع نواقص موجود زمان داده شود.

این پیشکسوت فوتبال افزود: از سوی دیگر نواقصی در سیستم دفاعی استقلال و همچنین خط حمله وجود دارد و مردم انتظار دارند که منصوریان به عنوان نفر نخست کادر فنی برای رفع این نواقص در کمترین زمان برنامه داشته باشد.

مختاری‌فر اظهار داشت: نمی‌خواهیم در شرایط فعلی مشکلات و نواقص را بزرگ‌نمایی کنیم، اما با این شیوه در خط دفاع و همچنین خط حمله، استقلال به مشکل بر می‌خورد.

وی تصریح کرد: هنوز خط میانی استقلال به آمادگی مطلوب نرسیده و موقعیت‌های زیادی برای مهاجمان خلق نمی‌کند و منصوریان باید در دیدارهای آتی این مشکلات را برطرف کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار