کد خبر: ۲۷۰۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 02 August 2016


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از اعزام یک هزار دانش آموز مددجو به اردو زیارتی و تفریحی دراین استان خبرداد .

علی سالارکیا روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: منابع مالی اعزام مددجویان به اردو از محل اعتبارات جاری این نهاد و کمک های مردمی تامین می شود و برنامه اردوهای دانش آموزی و دانشجویی تا پایان تابستان و قبل از آغاز فصل تحصیل علم به اتمام می رسد .

وی همچنین با اشاره به اختصاص رقمی معادل 21 میلیارد ریال بابت توانمندسازی فرهنگی و تحصیلی جامعه هدف در سال 95 ادامه داد: مردم نیکوکار استان البرز همواره در تامین هزینه های فرهنگی مددجویان تحت حمایت نقش مهمی را ایفا کرده اند و امسال نیز 72 درصد از بودجه پیش بینی شده بابت خدمت رسانی به دانش آموزان و دانشجویان را خیرین پرداخت می کنند .

این مسئول با تاکید بر این که از مجموع 38 هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد البرز ، بیش از چهار هزار و 700 دانش آموز ، از خدمات فرهنگی و تربیتی این نهاد استفاده می کنند ، گفت : پرداخت کمک هزینه لوازم التحریر و کتب درسی ، کمک به تقویت بنیه علمی ، مساعدت در دوره های آمادگی کنکور ، مشاوره تحصیلی و شرکت در فعالیتها و برنامه های فرهنگی ، تربیتی و اردویی ، بخش دیگری از فعالیتهای فرهنگی این نهاد را شامل می شود .

وی افزود : در زمان حاضر690 دانشجو و طلبه علوم دینی تحت حمایت امداد نیز در دانشگاههای دولتی ، آزاد ، شبانه و حوزه های علمیه مشغول تحصیل هستند و از خدمات این نهاد در زمینه پرداخت کمک هزینه شهریه تحصیلی ، مساعدت در تهیه لوازم کمک آموزشی ، حمایت از استعداد های درخشان ، فراهم نمودن شرکت دانشجویان و طلاب علوم دینی در اردوهای فرهنگی و تربیتی و راهیان نور ، طرح هجرت و دعوت از دانشجویان برای شرکت در همایشهای علمی و فرهنگی بهره مند می باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار