مدیرکل آموزش فنی حرفه ای استان کرمانشاه:
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه، از پرداخت تسهیلات کم بهره به آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در استان توسط بانک کارآفرینی امید خبرداد.
کد خبر: ۲۷۰۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸ 02 August 2016

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه، داوود ناصری امید عصر چهارشنبه در مراسم جشن بزرگ مهارت که توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه با حضور رهام کیایی ، معاون توسعه، مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شد، ضمن اظهار رضایت از عملکرد همکاران در سال گذشته اظهار داشت در چهار ماهه ی نخست سالجاری نیز از عملکرد بسیار خوبی هم در مراکز دولتی و هم آموزشگاه های آزاد برخورداریم.

وی افزود: همانگونه که طی دو سال گذشته نیز هیچگونه کمبود مواد مصرفی در کارگاه هایمان نداشته ایم، در چهار ماهه اول امسال نیز با نظر مساعت مسئولین ارشد سازمان حدود 200 میلیون تومان برای مواد مصرفی در کارگاه ها و شهرستان هایمان توزیع کرده ایم.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه تصریح کرد: گواه گفته هایمان تحقق 45 درصدی عملکرد ما در 4 ماهه ابتدایی سال جاری است. 

ناصری امید ابراز با اشاره به اقدامات این ادراه کل در حوزه آموزش های مهارتی، ابراز امیدواری کرد؛ در نتیجه این فعالیت ها شاهد ترویج روز افزون فرهنگ مهارت در استان و کشور باشیم و اهداف مد نظر در این زمینه محقق شود.

وی ادامه داد: با رویکرد مثبتی  که بر اساس عملکرد مناسب همه ی همکاران که طی چند سال اخیر در کشور و استان مشاهده می کنیم آن جایگاه اصلی آموزش های فنی و حرفه ای نشان داده شده است . و خوشبختانه در سطح استان و کشور شاهدیم که حداقل اقبال عمومی مردم و جامعه نسبت به آموزش های فنی و حرفه ای تغییر کرده و بحث ارزش کار و نهادینه شدن آموزش های فنی و حرفه ای دارد خودش را نشان می دهد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت: تحقق 45 درصدی تعهدات نشان دهنده اقبال عمومی مردم به آموزش های فنی و حرفه ای بیش از گذشته است و ما براساس رسالت ، وظیفه و جایگاهی که می توانیم در کشور و استانمان در رفع بیکاری داشته باشیم، انتظار داریم همکاران مجموعه فنی و حرفه ای استان این موضوع را در دستور قرار دهند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری های ریاست محترم سازمان و معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان در خصوص تبدیل وضعیت مربیان گفت: تا پایان سال شاهد اجرایی شدن احکام کلیه ی همکاران مربی حق التدریس به پیمانی باشیم.

ناصری امید از تبدیل وضعیت 36 مربی حق التدریس اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در استان کرمانشاه خبرداد و گفت: این اولین فاز تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه ای در استان کرمانشاه است و اولین پرداخت پیمان رسمیشان را دریافت کردند و این مراسم هم مراسم سوگند و هم جشنی به افتخار این افراد است و امیدواریم تا پایان سال تبدیل وضعیت تمام مربیان حق التدریس ما به نتیجه برسد که جشن بزرگتری را برای آنها برگزار کنیم.

وی در پایان از مجموعه فنی و حرفه ای و دست اندرکاران برگزاری برنامه های مختلف این اداره کل طی هفته مهارت تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه، اشاره ای نیز به تشکیل شورای مهارت و مصوبات آن داشت و گفت: پرداخت تسهیلات کم بهره به آموزشگاه های آزاد یکی از مصوبات این شورا بود که      با مساعدت بانک کار آفرینی هماهنگی هایی که به عمل آمد، هم اکنون ما لیست 100 نفره ای را به این بانک ارائه دادیم و به شعبات ارجاع شده است و آموزشگاه ها طبق شرایط می توانند تسهیلات کم بهره ای را از این طریق دریافت کنند.

ناصری امید ادامه داد: هم چنین در مدت 10 روز 100 وام خوداشتغالی را به مجموعه اداره کل اختصاص دادند که ما این رقم را به آموزشگاه های آزاد اختصاص دادیم که آموزشگاه ها هر کارآموزی را معرفی کنند در حد 5 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند و خوشبختانه ظرف یک هفته 90 درصد از این 100 نفر توانستند وام خود اشتغالی را دریافت کنند. 

وی در پایان گفت: امیدوارم با رایزنی ها و پیگیری هایی که صورت می گیرد بتوانیم امکانات بیشتری را برای عزیزان در مجموعه فنی و حرفه ای استان کرمانشاه به نتیجه برسانیم.

لازم به ذکر است، در این مراسم از 114 برگزیده مرحله شهرستانی المپیاد ملی مهارت در استان کرمانشاه تقدیر شد و حکم  تبدیل وضعیت 36 مربی حق التدریس این اداره کل نیز به آنها اعطا شد. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار