امام جمعه گلپایگان:
تابناک: امام جمعه گلپایگان گفت: عربستان که ادعای دیانت و مسلمانی دارد بدتر از صهیونیست‌ها عمل می‌کنند و برای حفظ سلطه خود بر یمن مردم این کشور را به خاک و خون می‌کشند.
کد خبر: ۲۷۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸ 24 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی این شهر برگزار شد، با اشاره به حوادث اخیر منطقه اظهار داشت: با وجود اعلام توقف جنگ عربستان با بی‌شرمی حمله به یمن را دوباره آغاز کرده اما مردم یمن آبدیده و مقاوم هستند و از خواسته‌های خود دست برنمی‌دارند.

وی با اشاره به جلوگیری عربستان از ورود هواپیمای حامل کمک ایران به یمن افزود: عربستان که ادعای دیانت و مسلمانی دارد بدتر از صهیونیست‌ها عمل می‌کنند و برای حفظ سلطه خود بر یمن مردم این کشور را به خاک و خون می‌کشند.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به 5 اردیبهشت سالروز واقعه طبس گفت: شکست حمله امریکا در طبس معجزه‌ای الهی بود که حمایت معنوی و دست خداوند را در سرنوشت این ملت نشان داد.

وی بیان کرد: این واقعه هم برای ما درس عبرت و امیدآفرین است و هم برای امریکا و پیروانش عبرت و هشدار بود چرا که به ما نشان داد که تا خدا را داریم نباید هراسی به دل راه دهیم و به دشمنان ثابت شد که در برابر ملتی که از حمایت پروردگار بهره می‌برد کاری از پیش نمی‌برند.

حجت‌الاسلام اسماعیلی تصریح کرد: در آن روز امریکا برای آزادی گروگان‌های خود ناوگان هوایی وارد کشور کرد اما با اراداه خداوند طوفان شن تمام هواپیماها و هلیکوپترهای آنان را نابود کرد تا به اهداف شوم خود نرسند.

وی خاطرنشان کرد: ملتی این چنین غیر از خدا از هیچ قدرتی نمی‌هراسد و دیدیم که چگونه این ملت یک تنه در برابر 6 کشور والبته تمام دنیا ایستاد تا به خواسته‌های به حق خود برسد و امیدواریم همان خدایی که ما را در طبس نجات داد به زودی دشمنان اسلام و انقلاب را سرنگون کند تا دنیا از شر جهانخواران خلاص شود.

امام جمعه گلپایگان به مذاکرات 1+5 اشاره و تاکید کرد: بیانیه مقدمه‌ای بر توافق است و نتایج اصلی پس از توافق نهایی به دست می‌آید و آنها باید حقوق مردم را به رسمیت بشناسند و امیدوار هستیم زودتر این دردسرسازی برای ما و سایر دنیا تمام شود.

وی با تبریک 9 اردیبهشت روز شوراها و 10 اردیبهشت روز ملی خلیج فارس بیان کرد: برخلاف تلاش کشورهای عربی ما باید نام خلیج فارس را پاس بداریم و بدانیم این مسئله مهم سند ملیت ما است و نباید به سادگی از کنار آن بگذریم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار