کد خبر: ۲۷۰۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵ 01 August 2016


مدیر تعاون روستایی استان البرز گفت: حمایت از تعاونی‌های روستایی مهمترین اولویت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فردیس شمس ظهر امروز در سومین نشست شورای هماهنگی بخش کشاورزی استان البرز که در مرکز آموزشی تعاون روستایی در منطقه محمدشهر کرج برگزار شد، افزود: یکی از مهمترین اقداماتی که باید به صورت ویژه مورد اهتمام قرار گیرد، حمایت از تعاونی‌های روستایی و توسعه این تعاونی‌هاست.

وی ادامه داد: عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی و توسعه اقتصاد در روستاها نیز می‌تواند با ایجاد و راه‌اندازی تعاونی‌های روستایی محقق شود.

این مسؤول با تأکید بر اینکه باید راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی را هر چه سریع‌تر عملیاتی کرد، افزود: در سال‌جاری ایجاد تعاونی‌های روستایی جدید در دستور کار است و می‌تواند ما را در رسیدن به اقتصادمقاومتی یاری دهد.

شمس در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه استان البرز می‌تواند در صادرات محصولات کشاورزی نقش مهمی را داشته باشد،‌ خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های تولید محصولات کشاورزی در این استان فراهم است، لذا باید بسترهای صادرات نیز بیش از گذشته فراهم کنیم.

وی در ادامه به انعقاد تفاهمنامه‌ای بین معاونت امور باغبانی و وزارت تعاون اشاره کرد و بیان داشت: راه‌اندازی و ایجاد تعاونی‌های جدید و تخصصی از مهمترین بندهای این تفاهمنامه ‌است.

مدیر تعاون روستایی استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود به فروش شیر خشک البرز اشاره کرد و بیان داشت: به زودی و براساس تمهیدات اندیشیده شده تعاونی ایجاد و ثبت شرکت تعاونی گاوداران استان نیز ایجاد می‌شود که با ایجاد این تعاونی، خرید شیرخام دامداران استان را نیز خواهیم داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار